wstyd

Rozmowy o seksie i seksualności,o naszych pragnieniach, fantazjach erotycznych. Jak zabezpieczyć się przed niechcianą ciążą? Te i inne tematy związane z seksem i antykoncepcją poruszamy tutaj.
ODPOWIEDZ
wstydliwa94
Jestem tu nowa :)

wstyd

Post autor: wstydliwa94 »

Witam,
Nie znalazlam watku ktory by mi pomógł.
Mam 22 lata i od 3 lat stałego partnera z którym mamy 5 miesieczna córke.
Niestety od zawsze mam straszne kompleksy i nigdy nie widział mnie nago. Odbija się to na naszym życiu seksualnym. Kochamy sie tylko w pozycji misjonarskiej bo wstydze sie przed partnerem byc na górze. Mysle o tym że będę źle wyglądać i że będę źle się ruszac. Chciała bym również zadowolic partnera oralnie ale boje się że nie mam żadnego doświadczenia i źle to będę robiła. Partner ciągle mi mówi że mnie kocha i akceptuje, ale nie umiem się przełamać. Pomóżcie mi i doradźcie co mam zrobic by przestac sie przed nim krępować.
Awatar użytkownika
BlackWolf
Moderatorka

Re: wstyd

Post autor: BlackWolf »

Kwestia wstydu dotyka wiele kobiet. Głównie przez kompleksy a kompleksy to nic innego niż upierdliwa drzazga w psychice, która nas blokuje.
Po pierwsze myślę, że powinnaś w końcu uwierzyć partnerowi, że kocha Cię taką jaką jesteś.
Po drugie nie powinnaś brać do siebie i przejmować się zbytnio tym, że czegoś nie umiesz -bo umiesz, tylko jeszcze tego nie robiłaś.
Ani nie powinnaś myśleć czy będziesz źle wyglądać, czy źle się ruszać. Wszystko da radę się poduczyć. Z resztą tak naprawdę żadnego wyczynu w tym nie ma.
Gdy przełamiesz te wszystkie obawy - przekonasz się, że były niepotrzebne.

Jeśli wstydzisz się swojego ciała na tyle, że nawet krępujesz się zmienić pozycję -zaopatrz się w ładną, seksowną halkę. Zakryje niedoskonałości, które w sobie widzisz, nie musisz jej wcale ściągać. Mężczyźni lubią zazwyczaj tego typu nocne ciuszki a dzięki temu poczujesz się swobodniej i seksowniej.
Moim zdaniem coś takiego pomaga.
Nie szukam bajek w życiu moim.
Bajki są okrutne...

Obrazek
kotek