Przy kawie 2020

Ten dział widoczny jest tylko dla osób zarejestrowanych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
BlackWolf
Moderatorka

Przy kawie 2020

Post autor: BlackWolf »

Nawet nie wiecie jak mi brakuje tych naszych rozmów o wszystkim i o niczym. ;)
Może uda nam się choć trochę ożywić forum? Zobaczymy.
Opowiadajcie co u was.

Obrazek
Nie szukam bajek w życiu moim.
Bajki są okrutne...

Obrazek
Awatar użytkownika
Fenek86
Samiec

Re: Przy kawie 2020

Post autor: Fenek86 »

Szczerze to ja zapomniałem o forum. Nie pamiętam o czym pisałem ostatnie posty muszę to sprawdzić, bo to dawne czasy i nie chciałem do nich wracać.
U mnie ? Utrzymuje dalej kontakt z Jagodą i od czasu do czasu z tobą Black dlatego będę zaglądać a jak często to się okaże. Nie zaskocze Cię niczym nowym.
Co jeszcze. Rozstałem się z moją nie jesteśmy razem od 2 lat o tym wiesz inni nie. Obecnie ona ma kogoś ja za sobą krótkie związki. Zrobiłem licencje, zmieniłem prace teraz jeżdżę w trasy Polska Niemcy i jestem zwykłym kierowcą tira. :)
U was co słychać?
Awatar użytkownika
BlackWolf
Moderatorka

Fenek86 pisze:Szczerze to ja zapomniałem o forum. Nie pamiętam o czym pisałem ostatnie posty muszę to sprawdzić, bo to dawne czasy i nie chciałem do nich wracać.
Domyślam się z jakiego powodu, ale jak to mówią "czas leczy rany".
Fenek86 pisze:U mnie ? Utrzymuje dalej kontakt z Jagodą i od czasu do czasu z tobą Black dlatego będę zaglądać a jak często to się okaże. Nie zaskocze Cię niczym nowym. (...)U was co słychać?
Jagodę pamiętam, ostatnio rzucił mi się w oczy jeden z jej postów i cytat.
Tak z czystej ciekawości, co u niej?
Może wróci na forum?

To raczej ja was nie zaskoczę... ;)
Praca, dom, praca, czas dla siebie póki co.
Bajki są okrutne...

Obrazek
Awatar użytkownika
Fenek86
Samiec

Może i leczy nie wiem, bo dla mnie to zamknięty rozdział. Nie udało się i trudno żyje się dalej. Skoro ona jest szczęśliwa to widocznie tak miało być. Życzę jej jak najlepiej.