Życie po ślubie..

Co zrobić w trudnych chwilach? Jak stworzyć udany związek? Co denerwuje nas w mężczyznach? Czy kobiety są z Wenus a faceci z Marsa? Na te i inne pytania możemy porozmawiać właśnie w tym dziale.
ODPOWIEDZ
wrozka-bajuszka
Miła Kobietka

Życie po ślubie..

Post autor: wrozka-bajuszka »

Witam Kochane!
20.06 tego roku odbył się nasz ślub. Dzień zaplanowany naprawdę dokładnie, starannie, chcieliśmy aby było jak najlepiej. I oczywiście były jakieś tam małe wpadki (które do dzisiaj sprawiają że w najgorszy dzień - humor się poprawia).
Po ślubie i wspaniałym weselu nadeszła rzeczywistość. Dwa pierwsze dni spędziliśmy razem bo mój mąż miał urlop, więc mogliśmy jakoś razem ten czas spędzić. A w środę po weselu on udał się do pracy a ja... zostałam sama w domu. Jestem studentką, we wrześniu bronię mgr, nie pracuję. Jeszcze w pierwszy, drugi, trzeci dzień samotności (8 h jego w pracy plus ok. 2 h spędzonych przez niego w szpitalu przy chorej mamie)... ale w końcu poczułam się naprawdę fatalnie. Początkowo chciało mi się sprzątać, gotować, naprawdę miałam ochotę roznieść ten dom i na nowo poskładać dlatego że czekam na mojego ukochanego męża!!!
Od ślubu minęło ok. 2,5 tygodnia. Teściowa dalej w szpitalu (po wyjściu będzie z nami mieszkać..), ja dalej samotna - zaczęłam jeździć z samego rana do mamy i spędzać tam całe dnie. On mnie odbiera dopiero wieczorem gdy jedzie od mamy.
Nie interesuje mnie porządek, nie obchodzi mnie gotowanie. Mam chyba totalną depresję..
nie byłam świadoma tego że będzie aż tak ciężko...
Awatar użytkownika
Hadassa
Moderatorka

Re: Życie po ślubie..

Post autor: Hadassa »

A moze warto poszukac jakiegos zajecia sobie...
Jakies hobby lub cos.
Bo chyba za bardzo uzalezniasz sie od niego
.. bo w oczach tkwi siła duszy...
Awatar użytkownika
kartka
Extra Kobietka

Post autor: kartka »