Zamknięty w sobie czy mu nie zależy?

Co zrobić w trudnych chwilach? Jak stworzyć udany związek? Co denerwuje nas w mężczyznach? Czy kobiety są z Wenus a faceci z Marsa? Na te i inne pytania możemy porozmawiać właśnie w tym dziale.
ODPOWIEDZ
zraniona20
Jestem tu nowa :)

Zamknięty w sobie czy mu nie zależy?

Post autor: zraniona20 »

Pracuję od kilku miesięcy z pewnym chlopakiem, a od miesiąca co tu dużo mówić, iskrzy między nami. Nie wiem nawet kiedy to się zaczęło, chyba w momencie kiedy trafilam do szpitala, a on jako jedyny interesował się moim zdrowiem i mną. Potem pisalismy coraz więcej, odprowadzał mnie po pracy, pisał że cały czas o mnie myśli a ja? Napisalam mu że jest tylko moim kolegą. Nie była to prawda ale cóż, jestem wysoką dziewczyna i źle czulam się z tym, że on jest sporo niższy. Po kilku dniach pomyslalam jednak, że nie traktuje go jak kolegi, że lubię z nim rozmawiać, lubię kiedy na mnie patrzy, kiedy się troszczy. Kiedys wychodząc z pracy wzielam go za rękę. I tak się w sumie potoczyło. Jesteśmy razem tylko on ma chyba problem z wyrażaniem uczuć, zresztą sam o tym mówi. Dla niego wystarczy kiedy zrobi mi rano kawę, spotka się, przytuli mnie. To mile kiedy pisze mu dzień dobry jak jest w pracy a ją mam wolne a on zamiast napisać to samo pyta czemu tak wcześnie wstalam, co robie, co bede robić, co bym chciała zrobić. Piszemy dosłownie całymi dniami. Jedno nie daje mi spokoju, mówi że tęskni kiedy ja to mowie. Podobno czuje ale nie chce/ nie potrafi o tym mówić. W sobotę mam wesele, wyslalam mu zdjęcie w sukience w której nie ide, ale chciałam sprawdzic jego reakcje bo to była krociutka mini, zazdrości zero. Na spotkaniach nie narzekam, całuje mnie, przytula,glaszcze, rozmawiamy o wszystkim, ale marzy mi się czasem usłyszeć że mu się podobam, on twierdzi że to chyba jasne, albo że jestem najważniejszą. Zawsze musze go ciągnąć za język i to przeważnie z marnym skutkiem. Jutro się widzimy cały dzień, może powinnam z nim porozmawiać? Amoze wyolbzymiam?