Problem z chłopakiem
Problem z chłopakiem
Hej dziewczyny. Jestem tutaj nowa i proszę o wyrozumiałość. Na wstępnie witam was wszystkie bardzo cieplutko, pozdrawiam i życzę udanego weekendu. Chcę się do Was zwrócić z pewnym problemem, otóż dotyczy on mojej drugiej połówki. Ciężko określić, czy jesteśmy razem czy nie. W marcu minęło nam 2 lata wspólnego związku. Łączyło nas i nadal łączy wiele spraw, przeżyć, wspomnień. Jak to w każdym związku bywa, były sprzeczki, kłótnie te poważne i mniej poważne. Drugiej rocznicy niestety nie spędziliśmy razem, ja jestem studentką i nie mogłam zjechać do domu, on zaś pracował i nie mógł przyjechać do mnie. Od tego momentu zaczęły się sprzeczki. Dwa dni po naszej rocznicy miał się wybrać ze mną na imprezę urodzinową mojej przyjaciółki. Chciał iść, trąbiliśmy o tym od miesiąca, jednak dzień wcześniej niby w żarcie powiedział,że jednak pójdę tam sama. Myślałam,że to żart jednak on nie żartował. Pół godziny przed,zadzwonił do mnie i oświadczył, że nie pójdzie ze mną na urodziny, ponieważ ma robotę obok domu. Byłam wściekła, obraziłam się. Na drugi dzień spotkaliśmy się, powiedział,że się od siebie oddalamy, że coś wygasa i tak dalej. Jakiś miesiąc przed tym ja powiedziałam mu prawie to samo, ale mówiłam również, że chcę walczyć,bo jest miłością mojego życia. I tak już miesiąc czasu, nie odzywa się, jak czasami ja coś napiszę, to ma wielkie pretensje, jest bardzo niemiły, wręcz czasami chamski. Nie chce się ze mną spotkać, a jak się zobaczymy traktuje mnie służbowo. Mam dosyć, nie chce mnie przytulić, pocałować, nie mówiąc już o czymś więcej. Odciął się ode mnie i mojej rodziny. Raz mi pisze, że to koniec, po czym ja chcę, aby zerwał ze mną jak człowiek, powiedział mi to prosto w twarz a nie przez telefon, on za chwilę odpisuje, że jednak nie, że nie zerwał, że chce czasu. Ale ja też chcę wiedzieć na czym stoję. Nie ma dla mnie w ogóle czasu. Wiem,że ma jakieś problemy, na pewno finansowe,ale także inne, o których nie chce mi powiedzieć