Moja ciężka historia - prosze o radę na przyszłość

Co zrobić w trudnych chwilach? Jak stworzyć udany związek? Co denerwuje nas w mężczyznach? Czy kobiety są z Wenus a faceci z Marsa? Na te i inne pytania możemy porozmawiać właśnie w tym dziale.
ODPOWIEDZ
Shadi
Jestem tu nowa :)

Moja ciężka historia - prosze o radę na przyszłość

Post autor: Shadi »

Witam, chciałbym przedstawic Wam moją historie i problem z nią zwiazany oraz poprosić Was o rade, co zrobic w takiej sytuacji? Opiszęgo w miarę dokładnie, gdyż chciałbym abyście mieli pełne rozeznanie o tej znajomości. Otóż jestem studentem pierwszego roku i od pewnego czasu spotykam sie z dziwczyną starszą odemnie o rok. Poznałem ją około 2 miesiące temu w klubie, siedziała na parapecie i wyciągnęła papierosa, "przypadkowo" prosząc mnie o zapalniczke, a że z regóły nie palę, poszedłem do kumpla i szybko jej go odpaliłem. Wtedy poraz pierwszy zauważyłem, że chyba coś we mnie widzi. Usiadłem koło niej i zacząłem rozmawiać, żartując i myśląc, ze to tylko chwilowa znajoma. Na pierwszy żut oka myślałem ze jest to typ imprezowiczki, ale jak sie okzazało jest miła, zaskakująco inteligenta, czuła, lecz stanowcza i lepiej miećz nią dobre stosunki. Po 15 minutach rozmowy poprosiła, żebym ją pocałował. Nie zastanawiając sie długo tak tez zrobiłem. Następnie po dluższej rozmowie i doknczeniu piwa poszedłem z nią zatańczyć. Nie trwało to zbyt długo, bo musiała skożystać z ubikacji i poprosiła mnie żebym na nią poczekał. Czekałem i czekałem, minęło prawie 30 minut, aż w końcu znowu ją spotkałem. Troszke zdziwiona moją osobą zaproponowała mi shota(kamikaze). Wypiłem i po krótkiej rozmowie chciała iść do domu. W drodze powrotnej miała obolałe stopy, więc wziąłem ją na plecy, a szpilki do ręki. Siedząc na ławce pod jej akademikiem zacząłem ją przutulać, całować i wszystko było ok do momentu, aż zadzwonił jej telefon. Koleżanka miała problem z policją i mósiała na chwile odejść. Po 20 minutach czekania posiedziałem z nią jeszcze chwile