Czy chodzicie na siłownie?
-
Rożyczka82
- Jestem tu nowa :)
Czy chodzicie na siłownie?
Witajcie. Czy któraś z was chodzi na siłownie? Ja bardzo bym chciala ale......obawiam sie bo nigdy nie chodzilam wiec jestem zielona w tym temacie. Ja troche biegalam ale muszę się wziąźć za siebie ale nie wie jak. Jak wy sobie radzicie ?????
Re: Czy chodzicie na siłownie?
Nie ma się czego bać ale raźniej ci będzie jak kogoś uda ci się namówić żeby z tobą chodził ja sobie poradziłam od pierwszego dnia z tego co pamiętam mimo iż to było wieki temu ale też proponuje ci na początek zajęcia fitness dużo dają i pierwsze lody z siłownią łatwiej jest wtedy przełamać
Dokładnie! Jak nie pójdziesz, to się nie przekonasz. 
-
magda-1988
Powiem Ci, że od niedawna zaczęłam chodzić na fitness i najbardziej podoba mi się Tabata..daje wycisk, ale za to jakie rezultaty są! Co do klubu to zapisałam się do Olimpusa (SPAM). Nowy sprzęt, świetni instruktorzy, miła obsługa, fajne szatnie, ogólnie – kompleksowo i profesjonalnie.
Ostatnio zmieniony pt wrz 26, 2014 11:25 am przez Hadassa, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: SPAM
Powód: SPAM
Pierwszy raz jest najgorszy, znam to z autopsji. Potem to już z górki, jeśli nie wiesz od czego zacząć zawsze możesz pooglądać trochę filmów na youtube, zobaczysz jak je prawidłowo wykonywać itp.
Moja poradnia - http://zomerska.pl.
Chodziłam kilka miesięcy i powiem, że to daje solidnego kopa i uzależnia.
Teraz mam trochę przerwy z różnych względów, ale znów wrócę. Bo wtedy czuję, że robię coś dla siebie
Teraz mam trochę przerwy z różnych względów, ale znów wrócę. Bo wtedy czuję, że robię coś dla siebie
Żadne filmy na youtube! jeżeli idziesz pierwszy raz prosisz o pomoc trenera!! na każdej siłowni jest obecny trener który jest po to aby pomagac początkujacym... samemu można sobie zrobić krzywdę albo ćwiczyć bez efektów. nie ma się czego bać ! pracuję w centrum sportowym i wiem że najgorzej zacząć! potem to staje się nawykiem