zakochana w przyjacielu

Co zrobić w trudnych chwilach? Jak stworzyć udany związek? Co denerwuje nas w mężczyznach? Czy kobiety są z Wenus a faceci z Marsa? Na te i inne pytania możemy porozmawiać właśnie w tym dziale.
ODPOWIEDZ
tysiaczek
Miła Kobietka

zakochana w przyjacielu

Post autor: tysiaczek »

Siema.
Najpierw parę słów o sobie: Mam 21 lat, studiuję, pracuję. Nie jestem typową dziewczyną bo interesuję się motoryzacją, piłką nożną i hip hopem.
Parę słów o przyjacielu: Ma 23 lata, studiuje na innej uczelni niż ja, pracuje. Połączyło nas wspólne hobby czyli hip hop.
Opis problemu: Zakochałam się w nim, imponuje mi,przy nim czuję się szczęśliwa. Traktuję mnie super, świetnie się dogadujemy, rozmawiamy o wszystkim.Jest inteligentny, niesamowicie przystojny, czarujący. Posiada 1 wadę- ma dziewczynę.... ;( Wiem, że będę ostatnią s*ką jak będę chciała rozbić ich związek. Praktycznie 3 razy w tygodniu się z nim widzę, spędzamy dużo czasu razem. Jak jestem przy nim to zachowuje się inaczej... Jestem rozpromieniona, szczęśliwa. Nie umiem się skupić przy nim... Znamy się ponad rok. Pracujemy razem.
Olewać go nie mam jak. ograniczyć kontaktów też... Jestem w kropce.... Pomóżcie bo ciężko mi.... :cry: :cry:
Wczoraj znowu do mnie z tekstem, że jakaś rozpromieniona jestem...
wrozka-bajuszka
Miła Kobietka

Re: zakochana w przyjacielu

Post autor: wrozka-bajuszka »

rozpromieniona bo co? bo jest słońce, bo jest ładna pogoda, bo masz dobry humor - to wcale nie jest podrywanie ani jakiekolwiek flirtowanie :)
musisz trochę umieć rozgraniczyć to że jesteście przyjaciółmi i to że on nigdy nie będzie Twój. Musisz to zrozumieć i najlepiej będzie gdy najzwyczajniej w świecie przestaniesz go traktować jak potencjalnego przyszłego faceta bądź mężczyzny który Ci imponuje.
tysiaczek
Miła Kobietka

No właśnie nie umiem... Jak tylko go widzę to śmiać mi się chcę, od razu jestem wesoła... a jak się uśmiechnie do mnie to już zupełnie...
wrozka-bajuszka
Miła Kobietka

rozumie..