W jakim banku macie konto?
Re: W jakim banku macie konto?
Ja się zastanawiam obecnie nad zmianą konta i mogę płacić jakieś niewielkie kwoty,byle była opcja wypłaty ze wszystkich bankomatów bez prowizji.
leasing dla lekarzy
Ja mam w Caixa Catalunya która została kupiona przez BBVA. Czy polecam to nie wiem bo nie znam się na tym i szczerze to bank wybierałam metodą wyliczanki i patrząc na to ile ma bankomatów i filii w okolicy, żebym miała blisko...
y tallo corazones a navaja en un torso desnudo de un naranjo

Santander -angielski.
Jestem z niego zadowolona w 100%.
Jestem z niego zadowolona w 100%.
Nie szukam bajek w życiu moim.
Bajki są okrutne...

Bajki są okrutne...
-
opiekunnestbank
- Jestem tu nowa :)
Szanowny Panie, Nest Bank spełnia wszystkie Pana oczekiwania a w ramach Nest Konta za 0 zł oferujemy: założenie i prowadzenie konta, przelewy krajowe Elixir, wpłaty gotówki w PLN w ponad 2500 wpłatomatów sieci Euronet, wydanie i używanie pierwszej karty płatniczej oraz wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce oraz wpłaty i wypłaty gotówki w oddziałach banku.Wiolado pisze:Ja się zastanawiam obecnie nad zmianą konta i mogę płacić jakieś niewielkie kwoty,byle była opcja wypłaty ze wszystkich bankomatów bez prowizji.
Gdyby pojawiły się jeszcze jakieś pytania, pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Opiekun Klienta Nest Bank
BEZ LINKOW PROSZE
obecnie w dwóch: w wbk i w neście, ale jedno z nich jest walutowe.
SPAM
poza tym jest jeszcze Reiffeisen, który ma oprocentowane konto, więc im większe saldo, tym większy procent dla nas.
przy czym jest opłata za kartę, bodajże 3zł miesięcznie.
SPAM
poza tym jest jeszcze Reiffeisen, który ma oprocentowane konto, więc im większe saldo, tym większy procent dla nas.
przy czym jest opłata za kartę, bodajże 3zł miesięcznie.
Ostatnio zmieniony pt mar 17, 2017 2:55 pm przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: proszę nie spamować forum
Powód: proszę nie spamować forum
Pko ten ze skarbonka. Nie ten z rzubrzykiem.