Seks ile razy w tygodniu ?
Seks ile razy w tygodniu ?
Jeśli zadam zbyt osobiste pytanie to przepraszam... Pytam się bo zastanawiam się czy my nie kochamy się zbyt często. Zdarza nam się kochać co drugi dzień i martwi mnie to czy to jest normalne.
Re: Seks ile razy w tygodniu ?
Im częściej się to robi tym bardziej się chce
))
Sprawa indywidualna choć lepiej częściej niż rzadziej
Sprawa indywidualna choć lepiej częściej niż rzadziej
Ja jesten 5lat po slubie i kocham sie z mezem kilka razy w tygodniu.moim zdaniem udane zycie sexualne to udane malzenstwo 
No to tylko współczuć takich zmartwień
nie ma norm co do ilości seksu...ktoś robi to raz w tygodniu i mu wystarczy a ktoś inny potrzebuje nawet codzień albo częściej
żeby tylko takie zmartwienia mieć 
gorzej jak jest rzadziej niz raz w tyg...
-
paula
u nas to jest tak że spotykamy się tylko w pt, sb i ndz. Ja studiuję i prowadzę prywatne lekcje, mój kochany pracuje. Także tylko weekendy mamy dla siebie 
więc raczej staramy się to robić każdego dnia weekendu. Ale nie robimy z tego jakiejś rutyny. Raczej gdy po prostu mamy na to ochotę to to robimy
więc raczej staramy się to robić każdego dnia weekendu. Ale nie robimy z tego jakiejś rutyny. Raczej gdy po prostu mamy na to ochotę to to robimy
i prawidlowo najgorsza jest rutyna w zwiazku, jak sie nic nie dzieje....
Lepiej za często niż za rzadko
.
Doskwiera Ci ta sytuacja, że o to pytasz? co drugi dzień to dla Ciebie za często?
Doskwiera Ci ta sytuacja, że o to pytasz? co drugi dzień to dla Ciebie za często?
Bloguję:
http://szczyptapieprzu.blogspot.com/
http://szczyptapieprzu.blogspot.com/
-
gosica2010
- Jestem tu nowa :)
Odpowiedzmy sobie na pytanie czy trzeba się kochać schematycznie to bez sensu. Nie można mieć grafiku w sprawach seksu poniedziałek środa sobota to nie losowanie lotto