Praca w weekendy
Praca w weekendy
Jak myślicie, czy ktoś może zatrudnić mnie gdzieś na weekendy albo tylko na wakacje?? Jestem pełnoletnia, mam prawo jazdy, no ale nie mam doświadczenia jeszcze w niczym, dopiero jestem w 3 klasie technikum hotelarskiego..pomóżcie!!:*
Re: Praca w weekendy
nic nie stoi na przeszkodziem, jest wiele prac sezonowych....
.. bo w oczach tkwi siła duszy...
- CynamonkaZrodzynkiem
- Extra Kobietka
Uderzaj w knajpy, tam wiosną i latem największe oblężenie.
Amantium irae amoris integratio.
-
kobietka1234
- Miła Kobietka
ja stuidiuje dziennie i pracuje weekendami badz dzien w tyg kiedy mam wolny 
-
VanityStuff
- Jestem tu nowa :)
jasne, że tak, ja 5 lat pracowałam sezonowo i weekendowo
nie tylko w knajpach, w centrach handlowych w sklepach też poszukują do pracy w weekendy 
http://vanitystuffdiy.blogspot.com/ Zrób to z niczego 
Ostatnio znalazłam ogłoszenie, które z resztą często teraz będzie się pojawiać...
Często szukają na wakacje do jakiś kurortów letnich....
Gwarantują często nocleg
warto poszukać....
Często szukają na wakacje do jakiś kurortów letnich....
Gwarantują często nocleg
Dziękuję:*
Z tego co się orientuję nie ma do tego przeciwskazań...
Czasem są nawet oferty, że szukają tylko uczniów/studentów...
spróbować możesz....
Czasem są nawet oferty, że szukają tylko uczniów/studentów...
spróbować możesz....
Pewnie, ze tak, możesz podjać pracę sezonową i będzie ok
treść zmieniona przez moderatora
proszę nie spamować
treść zmieniona przez moderatora
proszę nie spamować
Ja w liceum pracowalam na promocjach w supermarketach w weekendy. jak mialam dobra kampanię to za 8dniówek(sb i niedz) wyciągałam nawet 1000zł 
Myślę, że jest to bardzo dobry pomysł. W przyszłości to będzie plus w Twoim CV. Jaka by to nie była praca, liczy się, że już od takich lat chcesz zarabiać i zdobywać doświadczenie.
-
dobroslawa