Poronienie a następna ciąża

Wszystko na temat naszych małych pociech. Jak wychowywać dziecko? W jaki sposób się z nim bawić? Relacje z dzieckiem, trudne rozmowy właśnie w tym dziale.
ODPOWIEDZ
Cleo 966
Jestem tu nowa :)

Poronienie a następna ciąża

Post autor: Cleo 966 »

Jakiś czas temu zaszłam w ciążę , niestety poroniłam w 9tc .. miałam lyzeczkowanie w sumie to były resztki ponieważ zanim dojechałam do szpitala wydalilam dość dużo w domu i w WC przy autostradzie (pracuje za granicą byłam bez ubezpieczenia ) . Planuje zajść w następna ciąża ale muszę poczekać na wyniki histopatyczne (czy jakoś tak) . Pytanie do was kobietki które miały poronienia i lyzeczkowanie ,po jakim czasie starałyscie się o dzidzię . Jedni mówią im wcześniej tym lepiej inni zaś że trzeba odczekać kilka cykli . Czy to może zależy od tego w jakim tygodniu ciąży się poronilo ? Bo jeśli wcześnie to macica jeszcze nie zdążyła się na tyle powiększyć by trzeba było czekać aż się zregeneruje . nie znam się , jesli będzie trzeba to poczekam . Co wy radzicie ?
Awatar użytkownika
malami86
Fajna Kobietka

Re: Poronienie a następna ciąża

Post autor: malami86 »

Cleo 966 pisze:Jakiś czas temu zaszłam w ciążę , niestety poroniłam w 9tc .. miałam lyzeczkowanie w sumie to były resztki ponieważ zanim dojechałam do szpitala wydalilam dość dużo w domu i w WC przy autostradzie (pracuje za granicą byłam bez ubezpieczenia ) . Planuje zajść w następna ciąża ale muszę poczekać na wyniki histopatyczne (czy jakoś tak) . Pytanie do was kobietki które miały poronienia i lyzeczkowanie ,po jakim czasie starałyscie się o dzidzię . Jedni mówią im wcześniej tym lepiej inni zaś że trzeba odczekać kilka cykli . Czy to może zależy od tego w jakim tygodniu ciąży się poronilo ? Bo jeśli wcześnie to macica jeszcze nie zdążyła się na tyle powiększyć by trzeba było czekać aż się zregeneruje . nie znam się , jesli będzie trzeba to poczekam . Co wy radzicie ?