On nalega na zaręczyny i ślub..

Co zrobić w trudnych chwilach? Jak stworzyć udany związek? Co denerwuje nas w mężczyznach? Czy kobiety są z Wenus a faceci z Marsa? Na te i inne pytania możemy porozmawiać właśnie w tym dziale.
ODPOWIEDZ
kwiatLotosu129
Jestem tu nowa :)

On nalega na zaręczyny i ślub..

Post autor: kwiatLotosu129 »

Witam, mam duży problem z moim partnerem od dłuższego czasu..
W skrócie opiszę sytuację:
Ja mam niecałe 22 lata on 28 lat, ja jeszcze studiuję, on pracuje. Mieszkamy razem od 2 lat. Mimo sporej różnicy wieku nigdy nie odczuwałam takiej różnicy, gdyż wydaje mi się że mój partner dojrzewa nieco wolniej ;-)
Aż do teraz...
Dodam jeszcze, że jesteśmy razem od 3 lat, od zawsze byliśmy burzliwym związkiem, rzucaliśmy w siebie piorunami ale równie mocno się kochaliśmy, w międzyczasie każde z nas popełniało błędy {osoby trzecie}. Ale zawsze nam sie wydawało, że mimo wszystko się kochamy i powinniśmy być razem.
Od pewnego czasu mój chłopak wciąż mówi o zaręczynach. Powiedziałam mu, że nie jestem gotowana ślub - ale on nie widzi różnicy czy będziemy mieć papierek czy nie itd (ale sam na niego nalega!!). Jego rodzice go naciskają (bo on się wg nich starzeje) więc on naciska mnie. Mogłabym nawet się zaręczyć, bo go kocham i chcę z nim być, ale nie chcę brać ślubu w ciągu najbliższych 3 lat! Więc jaki jest sens!? Wiem, że jak się zgodzę, wtedy moja przyszła teściowa zacznie już wszystko organizować i będą mnie naciskać...
Mam z jego rodzicami dobry kontakt i bardzo ich lubię - oni mnie chyba też, ale jeśli chodzi o moich rodziców, nie przepadają za moim partnerem to raz, a dwa nie chcą nawet słyszeć o jakichś zaręczynach i ślubie bo jestem za młoda i tyle.

Chciałabym, żeby wiadomość o zaręczynach ucieszyła chociaż w małym stopniu moich bliskich, a fakt, że strasznie by się tym zdenerwowali, to kolejna rzecz która napawa mnie smutkiem..

Co robić??
Zgodzić się na zaręczyny i później odwlekać ten ślub?