Mam rozmowę w sprawie stażu niedługo. Staż byłby z Urzędu Pracy, ale szukałam go na własną rękę, stąd czeka mnie spotkanie i rozmowa.
są to Lasy Państwowe, a konkretnie Nadleśnictwo.
Nie mam żadnego doświadczenia w tej branży, tyle tylko, że myślę, aby pójść do szkoły policealnej luba na studia w tym kierunku. Jednakże najpierw chciałabym wiedzieć jak ta praca wygląda, na czym polega.
Do tej pory pracowałam w prywatnej firmie, a wcześniej studiowałam 2 lata, ale to nie było to, więc zrezygnowałam, dlatego też zanim podejmę szkołę, chcę się upewnić czy to jest to, co chciałabym robić.
O co mogą mnie zapytać na takiej rozmowie ?
Nadleśnictwo
Re: Staż
Standardowego zestawu zhl, ochrony, ustawy o lasach itp. Warto poczytać coś o nadleśnictwie tj powierzchnia, ilość obrębów, formy ochrony przyrody, dominujące gatunki, wielkość pozyskania... Nie wiem co może być jeszcze.
Zapewne zapyta się dlaczego decydujesz się na pracę w Nadleśnictwie i dlaczego akurat chcesz pracować w ich ośrodku.
Z tego co się orientuję to dla nich liczy się wiedza, kultura osobista, umiejętność komunikowania się i podejmowania decyzji.
Że też wcześniej nie dostrzegłam tego wątku... Pewnie już jesteś po rozmowie. Jestem ciekawa jak Ci poszło?
Zapewne zapyta się dlaczego decydujesz się na pracę w Nadleśnictwie i dlaczego akurat chcesz pracować w ich ośrodku.
Z tego co się orientuję to dla nich liczy się wiedza, kultura osobista, umiejętność komunikowania się i podejmowania decyzji.
Że też wcześniej nie dostrzegłam tego wątku... Pewnie już jesteś po rozmowie. Jestem ciekawa jak Ci poszło?
Nie szukam bajek w życiu moim.
Bajki są okrutne...

Bajki są okrutne...
Re: Nadleśnictwo
Na rozmowie poszło mi świetnie, bardzo mili ludzie, przeszłam "test" Nadlesniczego, trochę się pośmialiśmy