chodzi o to że spóźnia mi się okres już prawie tydzień, takie przypadki już bardzo często miały miejcie (np. przed maturą przez 2 miesiące nie miałam okresu) obecnie studiuję i jak wiadomo (sesja, zaliczenia itp.) Jak myślicie ... czy jest możliwość że to tylko stres i nie muszę się martwić czy jakaś grubsza sprawa?
mały problem
mały problem
Witajcie, mam taki mały problem...
chodzi o to że spóźnia mi się okres już prawie tydzień, takie przypadki już bardzo często miały miejcie (np. przed maturą przez 2 miesiące nie miałam okresu) obecnie studiuję i jak wiadomo (sesja, zaliczenia itp.) Jak myślicie ... czy jest możliwość że to tylko stres i nie muszę się martwić czy jakaś grubsza sprawa?
- cukier puder
- Miła Kobietka
Re: mały problem
Skoro takie coś było wcześniej... nawet nie aż tak dawno bo matura była w maju... To MOŻE rzeczywiście tak po prostu sie spóźnia...
"Can't you see there's a world out there?
Don't be scared"
Placebo 'Pity Party'
Don't be scared"
Placebo 'Pity Party'
-
ninakijewska
- Jestem tu nowa :)
Uwierz mi. Tydzień do naprawdę małe spóźnienie. Z całą pewnością "na uspokojenie" nie zaszkodzi zrobić test ciążowy. Możesz zamówić go przez Internet. Z doświadczenia wiem, że stres potrafi opóźnić okres, ale w tak młodym wieku bardzo często ów opóźnienia mają związek ze złym odżywianiem. Moje pytanie. Jak się odżywiasz? Co jesz? Jak często? Nie za mało kalorii? Nie za dużo kawy, napojów energetycznych, zupek w proszku?