Kurs gotowania

Masz jakieś sprawdzone sposoby na dobre jedzonko? Znalazłaś właśnie smaczny przepis na romantyczną kolację i chcesz się nim podzielić? Nie masz pomysłu co zrobić na obiad? Odpowiedzi znajdziesz w tym temacie.
ODPOWIEDZ
Kubek
Jestem tu nowa :)

Kurs gotowania

Post autor: Kubek »

Hej :)

Zastanawiałam się, czy znacie może jakieś fajne miejsce gdzie można nauczyć się gotować? Koleżanka wspominała raz, że była w Warszawskiej Akademii Kulinarnej na kursie kuchni włoskiej i bardzo jej się podobało. Ja jestem kompletnie początkująca pod tym względem, więc pewnie wybiorę się na jakiś kurs gotowania dla początkujących :cooking

Co myślicie w ogóle o kursach kulinarnych tego typu?

treść zmieniona przez moderatora

proszę nie spamować
olszynka
Jestem tu nowa :)

Re: Kurs gotowania

Post autor: olszynka »

Moim zdaniem zapisywanie się na kurs ma sens, jeśli chcesz gotować gdzieś profesjonalnie. Ja lubię uczyć się na własnych błędach gotując w domu i korzystając z przepisów zamieszczonych w internecie lub w książkach kucharskich. Ostatnio odkryłam ciekawą kolekcję wydawniczą "Smaki świata" (IMP) i stamtąd czerpię pomysły ;)
Awatar użytkownika
Jamelia
Moderatorka

Re: Kurs gotowania

Post autor: Jamelia »

Warto oglądać programy kulinarne. Ale choc raz na taki kurs sama z chęcią bym się przeszła, zawsze to jakieś nowe doświadczenie.
Zawsze trzeba podejmować ryzyko.Tylko wtedy uda nam się pojąć, jak wielkim cudem jest życie...
ODPOWIEDZ