kosmetyki mineralne

Rozmowy o urodzie, pielęgnacji twarzy,ciała, włosów, o zabiegach upiększających.
Jeżeli nie wiesz jaki kosmetyk wybrać lub zastanawiasz się jak się umalować na kolację z mężczyzną swoich marzeń - to pisz w tym dziale. Na pewno Ci pomożemy.
ODPOWIEDZ
elizkaa533
Jestem tu nowa :)

kosmetyki mineralne

Post autor: elizkaa533 »

Czesc dziewczyny :)

Co myslicie o kosmetykach mineralnych? Słyszałam,że z jednej strony są to kosmetyki dla skóry suchej, a z drugiej strony są lżejsze dla naszej cery i nie zapychają. Jakiej marki polecacie np. podkłady mineralne?? Jestem zielona w tej sprawie. Proszę o pomoc.
Z góry dzięki!
Pozdrawiam :D
Awatar użytkownika
Jamelia
Moderatorka

Re: kosmetyki mineralne

Post autor: Jamelia »

Takie kosmetyki na pewno dobre dla osób z cera wrażliwą, tylko te ceny trochę odstraszające :roll:
Zawsze trzeba podejmować ryzyko.Tylko wtedy uda nam się pojąć, jak wielkim cudem jest życie...
Awatar użytkownika
Astra
Super Gaduła

Post autor: Astra »

Jakos nie bardzo mam przekonanie do tych kosmetykow mineralnych.
Moze kiedys wyprobuje i zmienie zdanie na ich temat. :o
Rejczella
Miła Kobietka

Post autor: Rejczella »

JA chcę wypróbować w przyszłym roku filtr mineralny, bo w tym roku miałam jeszcze zapasy ;?)
Vikaa

Post autor: Vikaa »

Pierwsze słyszę.
Awatar użytkownika
Tygrys
Super Gaduła

Post autor: Tygrys »

Miałam kiedy podkład mineralny - słaby był. Szybko zmieniłam na inny. Może to kwestia firmy, czy akurat tego produktu, ale się zraziłam i więcej nic mineralnego nie kupiłam jeszcze.
RoseNails_pl

Post autor: RoseNails_pl »

Opinie są mimo wszystko podzielone,tak samo jak z tym filtrem mineralnym,do cery wrażliwej polecam kosmetyki ale naturalne gdzie mamy pewny skład i nie będą nas podrażniać.
Awatar użytkownika
Gizela

Post autor: Gizela »

Kosmetyki mineralne są spoko ;)
Rzesy-Sklep_pl
Miła Kobietka

Post autor: Rzesy-Sklep_pl »