Konflikt praca /on Pomocy
Konflikt praca /on Pomocy
Nie wiem jak to rozgryźć a boję się podejmować sama decyzję bo potem z każdej muszę rozliczać się mojemu narzeczonemu. Mam 24 lata, jestem po studiach długo szukałam pracy aż znalazła się jako niania niestety na czarno. Mieszkam z rodzicami, pracuję od poniedziałku do piątku do 8 a nawet 9 godzin dziennie za 1200 zł miesięcznie. Opiekuje się dziewczynką 1,5 roczną. Wczoraj zadzwonili do mnie z propozycją pracy z domu opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych umysłowo. Praca po 12 h co drugi dzień. Minusem jest właśnie schemat tych godzin, niskie wynagrodzenie (1200 zł), i bardzo daleko dojazd autobusem ok 45 minut oraz z przystanku należy iść pieszo ok 20 min zwykłym chodem). Plusem jest umowa o pracę. Ten dom opieki postawiony jest za taką wsią, wysiada się na wsi a potem idzie pieszo 20 min przez las,tory, ulice ogrodzoną lasem. Bałam się tamtędy iść, bo żywego człowieka nie było w pobliżu...masakra. Mimo to cieszyłam się że dostałam tę posadę, pomoc tam jest trudna, owszem ...ale dziś mój mężczyzna zasiał we mnie nutkę ba nuty ogromne niepewności. Był zły, mówi że mieszkam z rodzicami że za 1200 z mam jeździć autobusem, harować jak wół po 12 godzin dziennie, na drugi dzień będę nie do życia....nie wiem co mam zrobić... nie wiem, dlaczego on się tak wściekł. Pomocy, czy mam wziąć tę posadę ?, czy szukać czegoś w pobliżu.
Re: Konflikt praca /on Pomocy
Oj od samego poczatku zapowiada sie rezim i dyktat ze strony Twojego
mezczyzny.
Jesli sobie pozwolisz na to, iz musisz jak piszesz rozliczac sie z podjetych decyzji juz teraz
to co bedzie pozniej?
Mysle, ze nalezy postawic sprawe jasno i przejrzyscie w szczerej rozmowie i od tego
trzeba zaczac.
Rozmowa powinna wiele Ci wyjasnic i rozjasnic powody jego zlosci.
Nie boj sie podejmowac takich decyzji od ktorych zalezy Twoja codzienna egzystencja.
Jesli chcesz sie utrzymac to musisz pracowac i to jest oczywiste.