facet bez uczuć- brak zaangażowania
-
justysiaaa
- Jestem tu nowa :)
facet bez uczuć- brak zaangażowania
Na imprezie w klubie w rodzinnym miescie poznałam pewnego chłopaka. Wymieniliśmy sie nr tel. Znamy sie juz 2 miesiace. Spotykamy się od czasu do czasu. Mnie zaczęło na nim zależeć. Ja studiuję w Rzeszowie a on w Krakowie.
Problem pojawia się bowiem ja jestem w rodzinnym mieście co weekend. Marek w Krakowie pracuje i studiuje wiec przjeżdza co 2 tyg. Widujemy się więc co 2 tygodnie w sobotę na 3-4 godziny i to jeszcze w gronie jego znajomych. Prawie rzadko do mnie pisze, raz czy 2 razy w tygodniu na facebook czy sms, ale są to krótkie wiadomości z zapytaniem co słychać.
Nie widzę z jego strony zaangazowania, choc od jego siostry wiem, że zależy mu na mnie i chciałby stworzyc zwiazek. Po prostu taki był w poprzednich związkach i nadal taki jest. Niestety ja jestem osobą uczuciową i chciałabym żeby pisał, spotykał się częściej, okazywał zainteresowanie. Nie jesteśmy oficjalnie parą , ale nie chcę żeby traktował mnie jak kolezanke- a tak się czuję.
Powiedzcie co robić? Angażować się jeszcze bardziej czy odpuścić sobie? Czy i Wy byliscie w takich związkach? Czy da się go zmienić?
Problem pojawia się bowiem ja jestem w rodzinnym mieście co weekend. Marek w Krakowie pracuje i studiuje wiec przjeżdza co 2 tyg. Widujemy się więc co 2 tygodnie w sobotę na 3-4 godziny i to jeszcze w gronie jego znajomych. Prawie rzadko do mnie pisze, raz czy 2 razy w tygodniu na facebook czy sms, ale są to krótkie wiadomości z zapytaniem co słychać.
Nie widzę z jego strony zaangazowania, choc od jego siostry wiem, że zależy mu na mnie i chciałby stworzyc zwiazek. Po prostu taki był w poprzednich związkach i nadal taki jest. Niestety ja jestem osobą uczuciową i chciałabym żeby pisał, spotykał się częściej, okazywał zainteresowanie. Nie jesteśmy oficjalnie parą , ale nie chcę żeby traktował mnie jak kolezanke- a tak się czuję.