Dosc specyficzna sytuacja...

Co zrobić w trudnych chwilach? Jak stworzyć udany związek? Co denerwuje nas w mężczyznach? Czy kobiety są z Wenus a faceci z Marsa? Na te i inne pytania możemy porozmawiać właśnie w tym dziale.
ODPOWIEDZ
Toch
Jestem tu nowa :)

Dosc specyficzna sytuacja...

Post autor: Toch »

Witam, to moj pierwszy post wiec sie przedstawie. Nazywam sie Damian i jestem 22 letnim studentem, moj problem, a raczej nasz wyglada nastepujaco; jakies pol roku temu poznalem pewna osobe, wiedzialem o niej niewiele ale po prostu jej usposobienie przyciagalo moja uwage, troskliwa, pomocna, ciepla... po prostu taki aniolek :) wszystko ok ale dlaczego ta sytuacja byla dosc specyficzna, juz wyjasniam. Poznalem ja poprzez gre internetowa, byla inna niz reszta, nie obchodzila ja gra sama w sobie tylko ludzie, kontakt z nimi i z czasem co raz bardziej sie nia interesowalem, zaczelismy pisac ze soba, jak sie potem okazalo miala dosc ciezka sytuacje, spory bagaz doswiadczen (negatywnych), potrzebowala jakiegos wsparcia. Jej historia wyglada nastepujaco, kilka lat temu miala raka piersi, starcila znajomych, chlopaka, wszyscy sie od niej odwrocili, zostala sama ze soba. Jej facet nie dosc ze zwial to zrobil to w taki sposob ze dodatkowo umyslnie ja ranil slowami, trafial w najczulsze punkty, cierpiala strasznie fizycznie i psychicznie, probowala nawet popelnic samobojstwo... przeszla chemioterapie, rozne zabiegi ale udalo sie jej wyzdrowiec i oto wraca do zycia po kilku latach przerwy, musi wszystko poukladac, zaczac od nowa zyc. Wolny czas spedzala grajac, gdzie sie poznalismy, jak mowilem zaczelismy ze soba pisac, co raz wiecej, bylismy co raz blizej, w koncu zaczelismy ze soba rozmawiac na skype, godzina, dwie... po pewnym czasie spedzalismy tak ze soba cale dnie, doslownie czulem cos wyjatkowego do tej kobiety. Namawialem ja do spotkania, powiedziala ze nie jest jeszcze gotowa, ze ma na ciele rozne przebarwienia i blizny, ze ja odrzuce, coz powiedzialem ze mozemy z tym