Witam, to moj pierwszy post wiec sie przedstawie. Nazywam sie Damian i jestem 22 letnim studentem, moj problem, a raczej nasz wyglada nastepujaco; jakies pol roku temu poznalem pewna osobe, wiedzialem o niej niewiele ale po prostu jej usposobienie przyciagalo moja uwage, troskliwa, pomocna, ciepla... po prostu taki aniolek