Dobrze postępuje on ?

Co zrobić w trudnych chwilach? Jak stworzyć udany związek? Co denerwuje nas w mężczyznach? Czy kobiety są z Wenus a faceci z Marsa? Na te i inne pytania możemy porozmawiać właśnie w tym dziale.
ODPOWIEDZ
Cube
Miła Kobietka

Dobrze postępuje on ?

Post autor: Cube »

Zawsze jeśli są jakieś problemy to chodzi o pieniądze... nie mam ich, nie pracuje a on ma pasje chce jeździć na wycieczki. Wszystko zawsze on mi stawiał, ale zaczęło mi to przeszkadzać...czuje się z tym zle. Ostatnio niby w żartach jak zostanie mu parę groszy z zakupów uśmiechanie się do mnie i mówi - Masz kochanie starczy Ci na bułkę- śmieje się i traktuje to jako taki żarcik a gdyby wiedział że czasami nawet domu nie mam co jeść byłoby mu głupio. Jestem studentką, mieszkam z rodzicami jest nam naprawdę ciężko finansowo. On z kolei wydaje ile chce i kiedy chce, często się na mnie gniewa bo nie chce by on mi coś stawiał. Ale wieczne stawianie tak strasznie mnie poniża. On i jego znajomi chcą wyjechać pod namioty na weekend. Napisał do mnie że mam się określić czy jadę czy nie do 19. Nie odpisałam bo mi wstyd pisać, bo wiedziałam że zaraz bd chciał mi wyjazd postawić. Zadzwonił zdenerwowany że zachowuje się jak paniusia, że wszyscy czekają czy się określę , przeklął a ja powiedziałam dobra to nie jadę i się rozłączyłam. Wynikła z tego kłótnia ... Potem znów do mnie zadzwonił i powiedział że on już nawet nie chce ze mną tam jechać, że on woli koledze postawić niż mi i jedzie tam sam beze mnie a koledze wszystko stawia. Jestem załamana ! jedzie sam ! czuje się nie zrozumiana ! nie wiem co mam zrobić, nerwica mnie zje przez weekend ! POMOCY...jestem na skraju wyczerpania psychicznego
Awatar użytkownika
elisa
Jestem tu nowa :)

Re: Dobrze postępuje on ?

Post autor: elisa »