Witam Kobietki:)
Wiem, zdaję sobie z tego sprawę że pewnie każda z nas nie lubi ciągle słuchać o facetach

ale ja na prawdę mam problem. I nie mogę się z nim uporać

I dotyczy faceta...
A więc, jestem studentką i pewnego razu odbywałam praktyki na jednym ze szpitalnych oddziałów:) Tam poznałam wielu pracowników a jeden z nich szczególnie wpadł mi w oko

Kamil ( nap prawdę ma inaczej na imię

), od razu jak go zobaczyłam spodobał mi się, przystojny, miły, koleżeński, uśmiechnięty... no cud po prostu!:) Uczył się ze mną, pomagał mi... Często razem na zmiany przychodziliśmy. Wymieniliśmy się numerami. Było super. Gdy skończyłam praktyki Kamil ok 4 miesięcy prosił mnie o spotkanie, takie poza oddziałem. Ja go przez ten czas, hmm, olewałam, odwracałam wszystko w inną stronę, mówiłam że mam dużo nauki itp.... Dla czego?Po 1.Mam chłopaka o którym (chyba) nie wie Kamil, po 2. Wiedziałam że Kamila zbyt lubię i bałam się że to może źle się skończyć. Kamil cały czas do mnie pisał i prosił mnie o spotkanie. Dobrze, wkońcu się zgodziłam ponieważ był mi już głupio tak ignorować. No i stało się. Spotkaliśmy się.

Było cudownie. Spędziłam z nim wspaniałe chwile. Później jeszcze widzieliśmy się kilka razy,był u mnie w domu.Byłam nim zafascynowana.

Pisaliśmy ze sobą cały czas. Przez to odsunęłam swojego chłopaka, nie chciałam się z nim widywać, nie chciałam z nim pisać. Niestety... co dobre szybko się kończy:( Coś się stało i mój kontakt z Kamilem zanikał.