Zyciowy dylemat

Co zrobić w trudnych chwilach? Jak stworzyć udany związek? Co denerwuje nas w mężczyznach? Czy kobiety są z Wenus a faceci z Marsa? Na te i inne pytania możemy porozmawiać właśnie w tym dziale.
ODPOWIEDZ
gatita
Jestem tu nowa :)

Zyciowy dylemat

Post autor: gatita »

Witam,
Mam 30 lat i 7-mieisecznego synka. Wlasnie wali sie jego dziecinstwo bo nie jestem w stanie dogadac sie z jego ojcem. Nie wiem od czego zaczac...:( Poznalam go rok temu przez Internet i po 3 miesiacach zaszlam w ciaze. Jest ode mnie o 4 lata mlodszy nie ma matury i pochodzi z, jak dla mnie, patologicznej rodziny. Ja jestem nauczycielka i tak sie dalam wkopac. Po nieszczeslwej milosci wpadlam w wir imprez i stalo sie...Na szczescie nie mamy slubu. Facet jest chorobliwie zazdrosny tzn. byl bo juz nie jestesmy razem, nienawidzimy sie. A moj dylemat polega na tym, ze nie wiem co mam zrobic. Mieszkam na stake w Krakowie ale pochodze z podkarpacie, malego miasteczka. W krakowie mam umowe stala na czas nieokreslony mam swoje mieszkanie ale jesstem sama bo moja mama jest u siebie i tam pracuje a ojciec za granica, brat tez w Krakowie ale sam ma swoje male dziecko, kolezanki wszytskie pracuja i nie maja na nic czasu, a ja calymi dniami siedze z dzieckiem. Ojciec dziecka odwiedza go ale odkad nie mieszkamy razem to wpada na godzine dwie, wtedy kiedy udzielam korkow zeby jakis grosz byl wiecej. Jego rodzina, jego matka a babcia mojego dziecka ma w nosie wszytsko, na chrzcinach nie byla bo strzelila focha niewiadomo na co i do dziecka nie przyjedzie kaze mi przyjechac busem 30km. Szkoda mi go bo nie ma z nikim kontaktu. Natomista jakbym sie przeprowadzila do mamy to jest troche inaczej bo tu jest dom z malym ogrodkiem jest troche znajomych i rodziana kuzynka co ma male dziecko. Moglabym sie przeprowadzic ale po pierwsze nie ma pracy, po drugie nie dogaduje sie z matka, ktora mnie dołuje mowiąc ze zniszczylam sobie i dziecku zycie ( wczesniej mowila ze ona mnie nie chce w domu) i wiele innyc