Zamrażanie pieniędzy

Piszemy tutaj o pracy, bądź też jej braku. Finanse, kobiecy biznes.
ODPOWIEDZ
Rebla
Miła Kobietka

Zamrażanie pieniędzy

Post autor: Rebla »

Proszę o rychła pomoc, otóż nie jestem zbyt bystrą dziewczyną, nic szybko mi nie przychodzi a chciałabym udowodnić mojemu chłopakowi że może na mnie liczyć w każdej dziedzinie. Ostatnio zwierzył mi się że ma dużo pieniędzy, ale jest strasznie rozrzutny. Miesięcznie dostaje ( podliczając wszystko - wliczam tu tak samo stypendium ze studiów ) ok 1800 zł. Chce zamrozić pieniążki w banku, ale tak aby miesięcznie miał nakaz wpłacenia ok 390 zł. Problem leży jednak w tym że ani on, ani ja się na tym nie znamy. Dlatego zwracam się z przeogromną prośbą do wszystkich którzy siedzą w tym temacie. Znają plusy i minusy takich kont. Proszę napisać mi wskazówki o co mogłabym się zapytać w banku, na co powinnam zwrócić szczególną uwagę i dlaczego. Jest mi wstyd iż pomimo mojego wieku (23 lata) nie znam się na tego typu rzeczach, a strasznie zależy mi by mój luby docenił moje starania...chciałabym żeby spojrzał na mnie z perspektywy kobiety zaradnej. Z góry dziękuję za wszelkie udzielone informacje.
perelka780

Re: Zamrażanie pieniędzy

Post autor: perelka780 »

;) oj kochana ja to chcialabym miec co zamrozic. ale jak co popytaj w bankach. 390 zl to na lokate troche za malo (chyba). ale w niektorych bankach sa konta oszczednosciowe gdzie mozna wplacac od 10-20 zk na m-c (PEKAO,SKOK) pozdrawiam
Awatar użytkownika
izzabel
Jestem tu nowa :)

Post autor: izzabel »

Niech założy dodatkowo konto oszczędzające i z tego drugiego (konta osobistego) na które są wpłaty należy ustawić stałe zlecenie przelewu (co miesiąc np. 15-tego) na konto oszczędzające.
Ja tak mam.
Awatar użytkownika
aga.ta
Miła Kobietka

Post autor: aga.ta »