Wózek dla dziecka

Miejsce na dyskusje nie związane z pozostałymi tematami.
ODPOWIEDZ
Zonraja
Jestem tu nowa :)

Wózek dla dziecka

Post autor: Zonraja »

Dzień dobry. Moja żona jest w trzecim miesiącu ciąży, więc stwierdziliśmy, że już pora zacząć przygotowywać wyprawkę dla dziecka i poszukamy jakiegoś dobrego wózka na początek. Nie znam się w ogóle na tym, więc zdam się na Wasze propozycje. Zależy mi na tym by był wygodny i przede wszystkim bezpieczny dla dziecka. Coś polecicie? Pozdrawiam
MartaMM
Miła Kobietka

Re: Wózek dla dziecka

Post autor: MartaMM »

u mnie anex sport świetnie się sprawdza. Bardzo wygodny i poręczny a przy tym zwrotny i solidny, jest tez łatwy w obsłudze a to duży plus!
ziaka

Post autor: ziaka »

A ja powiem że mój Riko Villa, który wyposażony jest w dużą wygodną gondolę z regulacją oparcia i przepinane siedzisko ( tył/ przód). Villa jest łatwa i lekka w użytkowaniu, na spacerach sprawuje się bardzo dobrze nawet na nierównym terenie.
sissi

Post autor: sissi »

Jeżeli mowa o wózku to Easygo Virage Ecco . Sama go posiadam i jestem z niego zadowolona bo wózek jest funkcjonalny, solidny i łatwy w użytkowaniu. Posiada on dużą gondolę którą można złożyć na płasko, co jest dużą zaletą wózka.
Majka2312
Miła Kobietka

Post autor: Majka2312 »

MartaMM pisze:u mnie anex sport świetnie się sprawdza. Bardzo wygodny i poręczny a przy tym zwrotny i solidny, jest tez łatwy w obsłudze a to duży plus!
Też mam anexa i jestem zadowolona. Fura na prawdę pierwsza klasa, świetnie sobie radzi na każdym terenie, zwrotna i zgrabna a przy tym w przystępnej cenie;)
kakaska1

Post autor: kakaska1 »

My od lat mamy Maxi Cosi Mura 3 Plus. Bardzo fajny mimo opinii, że wózek trójkołowy jest wywrotny.
marlennka

Post autor: marlennka »

kakaska1 pisze:My od lat mamy Maxi Cosi Mura 3 Plus. Bardzo fajny mimo opinii, że wózek trójkołowy jest wywrotny.
A dla mnie nie do zastąpienia jest nasz anex! :)
AnitaT
Miła Kobietka

Post autor: AnitaT »