szybka sprzedaż auta

Nie ma kobiety która nie lubiła by zakupów. Znalazłaś promocję którą chciała by się podzielić?
ODPOWIEDZ
marianna k.
Miła Kobietka

szybka sprzedaż auta

Post autor: marianna k. »

macie jakiś pomysł, jak szybko spieniężyć auto? kasa naprawdę jest mi potrzebna, a to pierwsza rzecz, jaką mogę sprzedać
cynober

Re: szybka sprzedaż auta

Post autor: cynober »

ja nie mam głowy do takich rzeczy, nie znam się na autach ich stanie technicznym, a co dopiero mówić tu o wycenie i sprzedaży, więc doszłam do wniosku, że każdy potencjalny klient pewnie by mnie oszukał i zdecydowałam się na sprzedaż auta w skupie, firma nazywa się Selcar selcar.pl, skupem zajmują się od 20lat, więc wiedziałam, że są profesjonalistami i na pewno mnie nie oszukają :) przyjechali, wycenili, załatwili wszystkie formalności a ja dostałam natychmiast pieniądze za swoje auto - następnym razem też im sprzedam auto :D
marianna k.
Miła Kobietka

ooo, muszę tam zadzwonić
wielkie dzięki, dlatgeo lubię to forum :D
bettti86
Extra Kobietka

Post autor: bettti86 »

jedyne co mi przychodzi na myśl, to komis samochody, ale jak wystawisz za dobrą cenę na allegro to tez może szybko pójdzie, może ktoś będzie potrzebował np. części na szybko i kupi twoje auto ;)
Zorka

Post autor: Zorka »

Ja sprzedawałam samochód tylko przez ogłoszenia, tzn. dodałam ogłoszenie w różnych serwisach, ale z pominięciem allegro - zawsze to taniej. Udało mi się sprzedać przez ogłoszenia sprzedajemy.pl - i chyba najwiecej zapytań miałam właśnie stamtąd.
Awatar użytkownika
Adix257
Samiec

Post autor: Adix257 »

Witam serdecznie.

Auto możesz sprzedać w expresowym tempie właśnie w komisach czy też w skupach. Jest to bardzo szybki sposób, ale jest tu taka jedna wada: nie dostaniesz za autko zbyt wiele.
Tak jak tutaj koleżanki wyżej wspomniały o ogłoszeniach (internetowe, w gazetach, itp.).
Możesz także wywiesić kartkę na szybie auta typu "SPRZEDAM" lub "PILNIE SPRZEDAM".