Storczykiii

Nie wiesz jak urządzić mieszkanie? Jak uporać się z remontem? Jakie kwiaty kupić do ogrodu? Czyli tematy związane z naszym domowym zaciszem.
ODPOWIEDZ
Arowana14

Storczykiii

Post autor: Arowana14 »

Storczyki - lubicie?? Macie w domach? :)
dzo

Re: Storczykiii

Post autor: dzo »

mam i lubię
Awatar użytkownika
aga.ta
Miła Kobietka

Post autor: aga.ta »

ja pod miesiąca dbam o kwiaty siostry i wszystkie są w formie poza storczykami właśnie. najpierw odpadły wszystkie kwiaty, teraz żółkną liście. czy już kupić coś na wymianę, czy jeszcze mogę je ratować? i jak? nie mam doświadczenia z tym gatunkiem, ale inne kwiaty naprawdę dobrze mi rosną...
elzbieta45
Kobietka Expert

Post autor: elzbieta45 »

podobaja mi sie storczyki ale nie mam ich sa dla mnie za drogie .
mimka31

Post autor: mimka31 »

mam ich 7 szt. 2 z nich obecnie kwitną i wolę dostać storczyka w doniczce niż bukiet ciętych kwiatów :)
elzbieta45
Kobietka Expert

Tu przyznam ci racje , tez wole kwiaty w doniczce niz ciete . Znajoma juz nawet storczyka wychodowala sobie z odnozki
mimka31

Post autor: mimka31 »

wychodowala sobie z odnozki

takiego też mam,zakwitł tylko 3 kwiatkami ale żyje:-) rośnie i liście mu nie żółkną
elzbieta45
Kobietka Expert

to super bo to trudny kwiat do wychodowania . mimo ze przepiekny , ja mam ale inne kwiaty bo lubie tak jak w doniczkach ale tez w ogrodzie kwiaty
bettti86
Extra Kobietka

Post autor: bettti86 »

mam jeden i zaczął kwitnąć, to jest niesamowite, myślałam, że nie uda mi sie go tak pięknie wychodowac, a tu taka niespodzianka, jestem z siebie bardzo dumna ;)
elzbieta45
Kobietka Expert

brawo
Armigor
Gadatliwa Kobietka

Post autor: Armigor »

Mam kilka storczyków uwielbiam je.
Armigor
Gadatliwa Kobietka

elzbieta45 pisze:podobaja mi sie storczyki ale nie mam ich sa dla mnie za drogie .
Mi udało sie kupić w tesko na przecenie zapłaciłam śmieszną sumę dwa tylko kupiłam po normalnej cenie bo mi sie podobały I nie wiedziałam że można samemu wychodować storczyka