Sikamy na stojąco? ;-)

Masz problemy ze zdrowiem? Jak dbasz o swoje zdrowie? Wszystko na temat chorób, leczenia, profilaktyki oraz opinie na temat służby zdrowia piszemy tutaj.
ODPOWIEDZ
Oliviera
Jestem tu nowa :)

Sikamy na stojąco? ;-)

Post autor: Oliviera »

Witajcie, przewertowałam gdzie się dało na forum i nigdzie nie znalazłam tego wątku więc zakładam nowy, ale jeśli już gdzieś o tym było to proszę o link.
Temat lejków dla lasek (do sikania na stojąco) przywiozłam z Niemiec, widziałam w zeszłym roku na festiwalu (otwartym), że dużo lasek tego używało - sama nie miałam okazji (choć miałam potrzebę!) więc jestem zielona. Teraz przymierzam się do letnich wyjazdów (namiot, szlajanie się tu i ówdzie ;-) pewnie i jakieś festiwale, masowe toalety, etc... no i chciałam się zaopatrzyć w taką 'urinelkę'. Znalazłam drogerię w której to u nas oferują... ale w niej od razu kilka rodzajów - każdy inny. Czy wy macie już doświadczenie z tymi urinelkami? Który model wam przypasował i dlaczego? raczej nie chodzi mi o jednorazowe bo nie chcę zamawiać co miesiąc i targać ze sobą nie wiadomo ile ;-) No chyba, że polecacie z jakiegoś powodu (w niemczech u lasek widziałam te wielorazowe). trafiłam na nie u nas w drogerii 'cinco terra' - może są gdzieś jeszcze inne, choć tam już i tak duży wybór. różne nazwy się pojawiają i modele właśnie.
Piszcie, która już ma doświadczenie. Dzięki!
roxxy681
Miła Kobietka

Re: Sikamy na stojąco? ;-)

Post autor: roxxy681 »

Pierwszy raz słyszę o czymś takim!:) Całe życie radziłam sobie bez urinelki. Jak ona działa? To zwykła rurka, czy ma jakąś nakładkę, czy jak?
Amaretto

Post autor: Amaretto »

A ja widziałam gdzieś już takie lejki :D Naprawdę świetny pomysł ! :D
_____________________________________________________________________________________
Noclegi Mrzeżyno
Awatar użytkownika
Luppo2

Post autor: Luppo2 »

Czy ja wiem,czy taki świetny? Kucanie nie starcza?:D
gorace lato, gorące parkiety
;D
Oliviera

Post autor: Oliviera »