Seks oralny - pytania

Rozmowy o seksie i seksualności,o naszych pragnieniach, fantazjach erotycznych. Jak zabezpieczyć się przed niechcianą ciążą? Te i inne tematy związane z seksem i antykoncepcją poruszamy tutaj.
ODPOWIEDZ
PurpleRain

Seks oralny - pytania

Post autor: PurpleRain »

Witam :) trafiłam na to forum zupełnie przypadkiem i mam nadzieję, że uda mi się odnaleźć odpowiedzi na moje pytania :)
Nie mam zbyt dużego doświadczenia w seksie oralnym a chciałabym wiedzieć dokładnie co robić.. do tej pory robiłam wszystko na wyczucie, ale jest parę rzeczy, których nie jestem pewna.. jestem jeszcze dość młoda, więc wybaczcie moją niewiedzę i nakierujcie na dobry tor :)
otóż:
-kiedy pieszczę partnera ręką i dochodzi do wytrysku to czy mam od razu przestać czy może jeszcze delikatnie trochę pieścić?
-inna sprawa to.. jak mocno ssać? wiadomo, że jak będę to robić z całej siły to przecież będzie to go bolało :D
-czasem zahaczam lekko zębami o główkę penisa.. do tej pory partner mi nie mówił czy to mu sprawia ból, czy przyjemność dlatego nie wiem...
- i już ostatnie pytanie. Bardziej podniecające i przyjemniejsze dla faceta jest to, kiedy biorę do ust głębiej?

wiem, że powinnam zapytać o to partnera, ale jakoś nie potrafię :oops:
mycha25
Gadatliwa Kobietka

Re: Seks oralny - pytania

Post autor: mycha25 »

1.Kiedy dochodzi do wytrysku to możesz go jeszcze chwilę pieścić,to jest jak najbardziej wskazane :D
2.Co do ssania to tak naprawdę każdy chyba lubi inaczej.Wiadomo jednak że nie masz tego robić z całej siły tylko z wyczuciem
3.Co do zębów no to się ich nie pozbędziesz :D .Niestety czasem się zdarzy zahaczyć ale staraj się by to nie było zbyt bolesne
4.Z reguły faceci wolą jak bierze się go jak najgłębiej ale to też raczej zależy od upodobań ;)

Moja rada jest byś zadała te wszystkie pytania chłopakowi bo tak naprawdę każdy lubi co innego i to co może się podobac mojemu chłopakowi Twojemu niekoniecznie musi :D .