Pozwolenie na broń
Pozwolenie na broń
Jestem troszkę zielona w temacie wić jeśli ktoś mógłby mnie oświecić to będę wdzięczna. Czy potrzebne jest zezwolenie na coś takiego? SPAM proszę się nie śmiać jeśli pytanie jest banalne 
Ostatnio zmieniony wt wrz 30, 2014 11:17 pm przez Hadassa, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: SPAM
Powód: SPAM
Re: Pozwolenie na broń
Najlepiej spyta się w sklepie w którym chcesz kupić
.. bo w oczach tkwi siła duszy...
Jeśli można dodać - wybacz Had
W Polsce można posiadać broń palną bez pozwolenia pod warunkiem że jest to kopia użytkowa (wykonana współcześnie) lub oryginalny egzemplarz broni sprzed 1870 roku. Czyli rewolwery Colta, sztucery i śrutówki czarnoprochowe może posiadać każdy obywatel mający dowód. na resztę wymagane jest pozwolenie. Są też rodzaje broni całkowicie zabronione dla prywatnych posiadaczy.
Z innych rodzajów - kusze wymagają pozwolenia, łuki nie i z ciekawostek kije bejsbolowe wymagają również pozwolenia.
Nie jest ważna marka (np. mauser) tylko rodzaj broni. W sumie to mój konik więc w razie potrzeby na PW lub tutaj (ale bez spamowania)mogę służyć radą.
W Polsce można posiadać broń palną bez pozwolenia pod warunkiem że jest to kopia użytkowa (wykonana współcześnie) lub oryginalny egzemplarz broni sprzed 1870 roku. Czyli rewolwery Colta, sztucery i śrutówki czarnoprochowe może posiadać każdy obywatel mający dowód. na resztę wymagane jest pozwolenie. Są też rodzaje broni całkowicie zabronione dla prywatnych posiadaczy.
Z innych rodzajów - kusze wymagają pozwolenia, łuki nie i z ciekawostek kije bejsbolowe wymagają również pozwolenia.
Nie jest ważna marka (np. mauser) tylko rodzaj broni. W sumie to mój konik więc w razie potrzeby na PW lub tutaj (ale bez spamowania)mogę służyć radą.
- redorange666
- Samiec
A mi się marzy Walter PPK...
niestety pozwolenia nigdy nie dostanę 
A ja myślę, że w ogóle powinno być dużo trudniej dostępne...
- redorange666
- Samiec