Pogadajmy O Wszystkim
-
dzo
Re: Pogadajmy O Wszystkim
agusnysa pisze:czym sie zajmujesz ile masz lat?
pracuję i studiuję jeszcze
a Ty długo już strzyżesz ludziska ?
-
agusnysa
Pracuje w zawodzie 3 lata
zapraszam do nysy na strzzenie hehhehe własnie mam postój w pracy.. a jaki kierunek studiów wybrałas?
-
dzo
kierunek --> Logistyka
W zasadzie już kończę
Nysa... jakie to województwo w ogóle ??
W zasadzie już kończę
Nysa... jakie to województwo w ogóle ??
-
dzo
Podkarpacie
a tak z ciekawości to jak trafiłaś tu do nas na forum ??
a tak z ciekawości to jak trafiłaś tu do nas na forum ??
-
agusnysa
Szczerze to z nudów w pracy siedziałam na necie i przypadkiem znalazłam ta stronke bardzo mi sie tu podoba chyba czesciej bede zagladała:)
no tam w podkarpackim jest co zwiedzac polecasz jakis rejon na spedzenie tam urlopu?
no tam w podkarpackim jest co zwiedzac polecasz jakis rejon na spedzenie tam urlopu?
-
dzo
Bieszczady są piękneagusnysa pisze:Szczerze to z nudów w pracy siedziałam na necie i przypadkiem znalazłam ta stronke bardzo mi sie tu
zaglądaj częściej
-
agusnysa
a chetnie bym odwiedziła bieszczady hehe tez bym miała z kim pogadac hihi:*
-
santi
Cudownia,słoneczna pogoda,byłam dzisiaj u mojego dziecia na Dniu Matki w przedszkolu,łezka sie w oku zakreciła
I dostałam piękny bukiecik konwalii 
-
santi
Wkurza mnie ta pogoda,niby ciepło a słonca nie ma,powiesiłam pranie na dworze,ale zastanawiam sie czy nie zacznie padac i nie bede musiała sciagac tego prania z powrotem.
Lenia mam koszmarnego.
agusnysa no mam małego Skarba,za którego oddałabym życie
-
agusnysa
u nas w nysie juz pada niestety a dzis mamy dni nysy piatek sobota i niedziela:)
a tak pozatym jak ma na imie ten mały smyk:)?
a tak pozatym jak ma na imie ten mały smyk:)?
-
agusnysa
tak z nysy:)
Slicznie mam tak na drugie
Jowitka:D pozdrowienia dla niej:P
Slicznie mam tak na drugie
-
santi
Przekaże pozdrowienia od wirtualnej cioci
Musze jakiś obiadek skombinowac,a tak mi sie nie chce :/