On chce dzidziusia ! ;-)

Co zrobić w trudnych chwilach? Jak stworzyć udany związek? Co denerwuje nas w mężczyznach? Czy kobiety są z Wenus a faceci z Marsa? Na te i inne pytania możemy porozmawiać właśnie w tym dziale.
ODPOWIEDZ
Cukiereczek19

On chce dzidziusia ! ;-)

Post autor: Cukiereczek19 »

Witajcie!
Moja sytuacja przedstawia się następująco:
Mam 21 lat a mój chłopak 22. Jesteśmy od 3 lat razem i bardzo się kochamy ;)
Mój chłopak bardzo chce dziecka, ja studiuję, mieszkamy osobno, a on pracuje zawodowo jako kierowca a co za tym idzie brak czasu i wyjazdy na tydzień lub kilka tygodni.
Ja chciałabym wszystko po kolei ślub, mieszkanie wspólne a potem dziecko. On jest świadomy moich argumentów ale nadal tego pragnie ;)
Proszę poradzcie mi coś bo ja już nie mam na niego siły ;))
Pozdrawiam
Armigor
Gadatliwa Kobietka

Re: On chce dzidziusia ! ;-)

Post autor: Armigor »

Pamiętaj ze to ty będziesz wrazie czego matką on w każdej chwili może odejść Więc decyzja powinna należeć do ciebie. Ja nie pakowałam bym się w dziecko na twoim miejscu tylko zrobiła po kolei. No chyba ze trafiła by mi się wpadka.
Awatar użytkownika
Adix257
Samiec

Post autor: Adix257 »

Musisz mu to wytłumaczyć że nie macie warunków do tego żeby mieć dzidziusia
Adrian
:P
elzbieta45
Kobietka Expert

Post autor: elzbieta45 »

Ja bym sie trzymała swojego po kolei , a nie pakowała w dziecko . to jest zaczynanie od konca . Jeszcze raz porozmawiaj z nim szczerze i powiedz co myslisz i co jest najpierw wazne dla ciebie
oOosylwiaoOo

Post autor: oOosylwiaoOo »

Popieram Wasze zdanie.
Jeżeli nie ma się warunków, żeby mieć dziecko, to wstrzymajcie się z tym. Jesteście jeszcze młodzi ;)
Lepiej chyba trochę poczekać, niż później zastanawiać się co tu zrobić.
elzbieta45
Kobietka Expert

tak tymbardziej ze sie uczy to lepiej szkołe skonczyc poukładac sobie a na dzieci jeszcze macie czas
Cukiereczek19

A ja już myślałam że to ze mną jest coś nie tak ;-)
Dziękuję Wam kochani ;** Tak właśnie zrobię ;)
elzbieta45