Okna do domu
Okna do domu
Możecie mi polecić jakąś firmę, która będzie w stanie zagwarantować dobry wybór jeśli chodzi o okna do domu i tego również kompleksowo rolety, albo jakieś żaluzje? Zależy mi na dopasowaniu koloru do elewacji więc jak możecie to dajcie znać jakąś firmę, która robi okna w wielu kolorach.
Re: Okna do domu
Polska firmą, która produkuje okna jest między innymi Euro Okno z Suwałk - eurookno . pl Doświadczony producent, który ma na swoim koncie świetny wybór okien, gwarantuje również wykonanie montażu, posiada swoje ekipy montażowe, które mogą się tym zająć.
Ja sama jestem w trakcie poszukiwania okien dachowych jak tutaj https://bemar.pl/ Zależałoby mi na dobrym montażu. Nie mam doświadczenia w tego typu pracach więc szukam jakiejś sprawdzonej firmy.
Gwarancja dobrej ajkości to Fakro. Mam okna z serii Innoview. Są idealne. Aluminiowa powłoka z zewnątrz, która chroni i izoluje, drewno w środku zapewnia super wygląd. Okna solidne i bezpieczne. Warto zapoznać się z ofertą firmy
-
PoczatekKoniec
- Miła Kobietka
Słyszałem, że GFO samodzielnie produkuje swoje produkty, co może wpłynąć na jakość i kontrolę nad procesem produkcji. Cena pewnie też jest dzięki temu niższa. Tutaj www-facebook-com/gdanskafabrykaokien możesz też poczytać coś więcej. Nieraz ogłaszają tam promocje, teraz na wrzesień też jakaś była.
Bardzo dobrej jakości okna i drzwi ma w ofercie Wiśniowski. Jak chcesz się nimi cieszyć przez długie lata to postaw na tego producenta bo jest bardzo polecany przez użytkowników
Drzwi od Wiśnioeskiego ok, ale okna to brałbym z Oknoplastu. Ciekawsze modele i lepsze parametry. W każdym razie w Sampre mają i jedno i drugie, wiec można też podumać na miejscu co lepsze.
Warto odświeżyć posty w tym temacie...
Od siebie mogę podpowiedzieć zapoznać się z ofertą, klamek do okien!
Konkretnie warto przejrzeć ofertę jednego ze sklepów w sieci, chodzi mi o firmę pod hasłem "klamki okienne artdeco Poznań"