Kredyt konsolidacyjny - gdzie?
-
a_gatka
Kredyt konsolidacyjny - gdzie?
Dziewczyny, gdzie najlepiej rozmawiać na temat kredytu konsolidacyjnego? Lepiej bank czy może jakiś doradca? Poradźcie proszę, bo nie znam się na tym.
Re: Kredyt konsolidacyjny - gdzie?
Wszystko zależy od sumy. Ale przede wszystkim, na początku dowiadywałabym się w jednostce macierzystej.
-
a_gatka
No właśnie jednostka macierzysta nie ma zbyt korzystnej oferty a słyszałam, że tacy doradcy mają zwykle oferty wielu banków i potrafią to jakoś rozsądnie dobrać.
a oni jakiejś prowizji sobie od tego nie biorą ??
jak masz czas to zawsze możesz sama pochodzići się popytać...
może na stronach mają jakieś informacje
jak masz czas to zawsze możesz sama pochodzići się popytać...
może na stronach mają jakieś informacje
.. bo w oczach tkwi siła duszy...
-
a_gatka
Wiesz, tak na logikę to prowizję im powinien płacić bank a nie klient, nie? Tak mi się wydaje. Aż z ciekawości poszukam...
Na kredytach konsolidacyjnych zarabiają tylko banki. Tobie wydłużają okres spłaty, zmniejszając raty i jednocześnie będziesz musiała spłacic więcej.
Ale kwoty i jakie raty będą za to, można sprawdzić na stronie, na której można porównać różne oferty: SPAM
a o szczegóły można dopytać w konkretnym banku, bo takie raty mogą być uzasadnione np dla konkretnej grupy zawodowej.
Ostatnio zmieniony wt lut 18, 2014 7:06 pm przez Hadassa, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: SPAM
-
milano77
Hejka:):). Polecam wszystkim szybkie pożyczki pozabankowe
SPAM
SPAM
Ostatnio zmieniony pt lut 21, 2014 9:55 am przez Hadassa, łącznie zmieniany 1 raz.