Kredyt konsolidacyjny - gdzie?

Piszemy tutaj o pracy, bądź też jej braku. Finanse, kobiecy biznes.
ODPOWIEDZ
a_gatka

Kredyt konsolidacyjny - gdzie?

Post autor: a_gatka »

Dziewczyny, gdzie najlepiej rozmawiać na temat kredytu konsolidacyjnego? Lepiej bank czy może jakiś doradca? Poradźcie proszę, bo nie znam się na tym.
Awatar użytkownika
aii
Gadatliwa Kobietka

Re: Kredyt konsolidacyjny - gdzie?

Post autor: aii »

Wszystko zależy od sumy. Ale przede wszystkim, na początku dowiadywałabym się w jednostce macierzystej.
a_gatka

No właśnie jednostka macierzysta nie ma zbyt korzystnej oferty a słyszałam, że tacy doradcy mają zwykle oferty wielu banków i potrafią to jakoś rozsądnie dobrać.
Awatar użytkownika
Hadassa
Moderatorka

Post autor: Hadassa »

a oni jakiejś prowizji sobie od tego nie biorą ??
jak masz czas to zawsze możesz sama pochodzići się popytać...
może na stronach mają jakieś informacje ;)
.. bo w oczach tkwi siła duszy...
a_gatka

Wiesz, tak na logikę to prowizję im powinien płacić bank a nie klient, nie? Tak mi się wydaje. Aż z ciekawości poszukam...
sheeps
Jestem tu nowa :)

Post autor: sheeps »

Na kredytach konsolidacyjnych zarabiają tylko banki. Tobie wydłużają okres spłaty, zmniejszając raty i jednocześnie będziesz musiała spłacic więcej.
jadwinia
Miła Kobietka

Post autor: jadwinia »

Ale kwoty i jakie raty będą za to, można sprawdzić na stronie, na której można porównać różne oferty: SPAM :) a o szczegóły można dopytać w konkretnym banku, bo takie raty mogą być uzasadnione np dla konkretnej grupy zawodowej.
Ostatnio zmieniony wt lut 18, 2014 7:06 pm przez Hadassa, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: SPAM
milano77

Post autor: milano77 »

Hejka:):). Polecam wszystkim szybkie pożyczki pozabankowe
SPAM
Ostatnio zmieniony pt lut 21, 2014 9:55 am przez Hadassa, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
jałowa
Fajna Kobietka

Post autor: jałowa »