Jakie macie ukończone szkoły?
Jakie macie ukończone szkoły?
Jakie szkoły skończyłyście? Jesteście zadowolone z wyboru? Pracujecie teraz w zawodzie? 
„To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.”
J. Carroll
J. Carroll
Re: Jakie macie szkoły?
Ja jestem po liceum ekonomicznym...
i powiedzmy że po części pracuję w zawodzie
to znaczy dorywczo tak, bo jako pomoc księgowej.
w tej na pełen etat po części
bo pracuję jako wdrożeniowiec, ale przy programach księgowych
ze szkoły byłam nawet zadowolona, choć większe umiejętnośc nabyłam już pracując...
studiów póki co nie potrzebuję wiec nie robię..
i powiedzmy że po części pracuję w zawodzie
to znaczy dorywczo tak, bo jako pomoc księgowej.
w tej na pełen etat po części
bo pracuję jako wdrożeniowiec, ale przy programach księgowych
ze szkoły byłam nawet zadowolona, choć większe umiejętnośc nabyłam już pracując...
studiów póki co nie potrzebuję wiec nie robię..
.. bo w oczach tkwi siła duszy...
Ja ukończyłam technikum architektury krajobrazu teraz robię szkołe medyczną w zawodzie opiekun w domu pomocy społecznej. Z obu szkół jestem zadowolona ale nie pracuję w zawodzie ponieważ nadal się uczę, nie chcę pracować jako architekt ani ogrodnik ale szkoła mi się podobała tylko praca w zawodzie już mniej ;p
J. Carroll
J. Carroll
Ja podobnie jak Kay skończylam liceum ekonomiczne. Wybrałam je ponieważ po ogólniaku nie miałabym zawodu a nie chciałam iść na studia. Jednak mi się odmieniło i licencjat zrobiłam na zarządzaniu finansami w Wyższej Szkole Finansów i Rachunkowości a magisterkę w Akademii Morskiej w Gdyni na zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Może gdybym mieszkała w mieście to bym pracowała w swoim zawodzie, albo chociaż spokrewnionym ale tu na wsi niestety to marne szanse. Trochę pracowałam w biurze, a potem miałam kwiaciarnię więc raczej od mojego zawodu daleko.....
I stwierdzam że te studia to było marnowanie czasu. Co z tego że mam magistra skoro jestem bezrobotna?