Jakie macie ukończone szkoły?

Dział dla uczących się dziewczyn, jakie studia wybrać? Szkolenia, warto?
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
miaamy
Super Gaduła

Jakie macie ukończone szkoły?

Post autor: miaamy »

Jakie szkoły skończyłyście? Jesteście zadowolone z wyboru? Pracujecie teraz w zawodzie? :girlactive
„To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.”
J. Carroll
Awatar użytkownika
Hadassa
Moderatorka

Re: Jakie macie szkoły?

Post autor: Hadassa »

Ja jestem po liceum ekonomicznym...
i powiedzmy że po części pracuję w zawodzie ;)
to znaczy dorywczo tak, bo jako pomoc księgowej.
w tej na pełen etat po części ;)
bo pracuję jako wdrożeniowiec, ale przy programach księgowych ;)

ze szkoły byłam nawet zadowolona, choć większe umiejętnośc nabyłam już pracując...
studiów póki co nie potrzebuję wiec nie robię..
.. bo w oczach tkwi siła duszy...
Awatar użytkownika
miaamy
Super Gaduła

Ja ukończyłam technikum architektury krajobrazu teraz robię szkołe medyczną w zawodzie opiekun w domu pomocy społecznej. Z obu szkół jestem zadowolona ale nie pracuję w zawodzie ponieważ nadal się uczę, nie chcę pracować jako architekt ani ogrodnik ale szkoła mi się podobała tylko praca w zawodzie już mniej ;p
J. Carroll
Awatar użytkownika
Culagula
Kobietka Expert

Post autor: Culagula »

Ja podobnie jak Kay skończylam liceum ekonomiczne. Wybrałam je ponieważ po ogólniaku nie miałabym zawodu a nie chciałam iść na studia. Jednak mi się odmieniło i licencjat zrobiłam na zarządzaniu finansami w Wyższej Szkole Finansów i Rachunkowości a magisterkę w Akademii Morskiej w Gdyni na zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Może gdybym mieszkała w mieście to bym pracowała w swoim zawodzie, albo chociaż spokrewnionym ale tu na wsi niestety to marne szanse. Trochę pracowałam w biurze, a potem miałam kwiaciarnię więc raczej od mojego zawodu daleko.....
I stwierdzam że te studia to było marnowanie czasu. Co z tego że mam magistra skoro jestem bezrobotna?
Awatar użytkownika
Hadassa
Moderatorka