Hybrydy, paznokcie żelowe - porady dla początkujących

Rozmowy o urodzie, pielęgnacji twarzy,ciała, włosów, o zabiegach upiększających.
Jeżeli nie wiesz jaki kosmetyk wybrać lub zastanawiasz się jak się umalować na kolację z mężczyzną swoich marzeń - to pisz w tym dziale. Na pewno Ci pomożemy.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
BlackWolf
Moderatorka

Hybrydy, paznokcie żelowe - porady dla początkujących

Post autor: BlackWolf »

Jakie marki według was są najlepsze i jakie zestawy poleciłybyście dla osób początkujących? I czy zwykły żel czy akrylożel?
Lampy, bazy itd. :P
Sama jestem zielona w tym temacie i chciałabym zainwestować w jakiś zestaw tylko nie wiem od czego tu zacząć żeby nie kupić badziewia.
Jestem ciekawa waszych opinii.

Obrazek
Nie szukam bajek w życiu moim.
Bajki są okrutne...

Obrazek
Allie
Fajna Kobietka

Re: Hybrydy, paznokcie żelowe - porady dla początkujących

Post autor: Allie »

Moim zdaniem jednak żel - z uwagi na to, ze łatwiej Ci będzie go piłować. Uzywałam żelu oraz akrylożelu i faktycznie akrylożel jest bardziej stabilny, z drugiej strony jeśli jesteś początkująca to na pewno nałożysz go sporo i potem bardzo długo zajmie Ci piłowanie samych paznokci. Jesli nauczysz się pracować żelem, potem mozesz ewentualnie wypróbować sobie akrylożel.
ze swojej strony polecam wypróbowanie sobie produktów ibd, są dostepne w sieci i bardzo chętnie stosowane w gabinetach kosmetycznych:
https://darmarsklep.pl/zele/ibd-hard-ge ... clear-226g
Z uwagi na poziomowanie, ale jednocześnie dobrą konsystencję, ktora nie spływa na skórki i dzieki temu łatwo mozna wymodelować kształt paznokcia, taki jaki chcesz.
kamigorka12
Jestem tu nowa :)

Post autor: kamigorka12 »

Ja polecam zestaw dla początkujących z provocatera. Są już gotowe, ale można też samemu skompletować :)
Morelka80
Miła Kobietka

Post autor: Morelka80 »