Fryzjerstwo jako hobby?
Fryzjerstwo jako hobby?
Cześć!
Z zawodu jestem ekonomistką, lecz od zawsze ciekawiło mnie fryzjerstwo. Obcinać nigdy nie próbowałam, lecz robienie fryzur od zawsze było moim hobby. Czy waszym zdaniem kursy fryzjerskie mogłyby mi pomóc rozwinąć swoje umiejętności i zamienić moje hobby w pracę?
Z zawodu jestem ekonomistką, lecz od zawsze ciekawiło mnie fryzjerstwo. Obcinać nigdy nie próbowałam, lecz robienie fryzur od zawsze było moim hobby. Czy waszym zdaniem kursy fryzjerskie mogłyby mi pomóc rozwinąć swoje umiejętności i zamienić moje hobby w pracę?
Re: Fryzjerstwo jako hobby?
Wątpię w to. Jeśli robisz coś z pasją to nie potrzebujesz do tego żadnych kursów, ani niczego takiego. Chyba, że chcesz zacząć robić to zawodowo to wtedy może Ci się taki kurs przydać.
adr magazynowanie
- CynamonkaZrodzynkiem
- Extra Kobietka
Wiem, że na chwile obecną jest duże zapotrzebowanie na ten zawód więc co Ci szkodzi spróbować jeśli to jest coś co Cię pasjonuje 
Amantium irae amoris integratio.
Tak tylko teraz same kursy to nie wszystko. Podobno trzeba zdać specjalną aplikację fryzjerskąCynamonkaZrodzynkiem pisze:Wiem, że na chwile obecną jest duże zapotrzebowanie na ten zawód więc co Ci szkodzi spróbować jeśli to jest coś co Cię pasjonuje
Lubicie przedłużać włosy w Krakowie? Czekam na opinie! 
A ja mam przyjaciółkę, która z wykształcenia i głównej pracy jest kierownikiem sklepu, jednak po obronie poszła do dwuletniego technikum fryzjerskiego - chciała po prostu poszerzyć swoją wiedzę z "hobbystycznego" interesowania się fryzjerstwem. I wiedzę posiadła tak dużą, że teraz myśli nad zmianą pracy
Dlatego myślę, że warto inwestować w swoją wiedzę na takich właśnie kursach i w szkołach. Przy wyborze jednak należy kierować się głównie ilością zajęć praktycznych 
-
Georginaxxx89
- Jestem tu nowa :)
Ja od małego testowałam fryzury na siostrze. Teraz pomimo tego że nie jestem po fryzjerstwie to dużo znajomych przychodzi do mnie do domu na uczesania.
czyli to lubisz