Fryzjerstwo jako hobby?

Lubisz jeździć konno, szydełkować, a może grasz w piłkę ręczną? Te i inne tematy o naszych zainteresowaniach piszemy właśnie tutaj.
ODPOWIEDZ
Lusia
Jestem tu nowa :)

Fryzjerstwo jako hobby?

Post autor: Lusia »

Cześć!
Z zawodu jestem ekonomistką, lecz od zawsze ciekawiło mnie fryzjerstwo. Obcinać nigdy nie próbowałam, lecz robienie fryzur od zawsze było moim hobby. Czy waszym zdaniem kursy fryzjerskie mogłyby mi pomóc rozwinąć swoje umiejętności i zamienić moje hobby w pracę?
rigondo

Re: Fryzjerstwo jako hobby?

Post autor: rigondo »

Wątpię w to. Jeśli robisz coś z pasją to nie potrzebujesz do tego żadnych kursów, ani niczego takiego. Chyba, że chcesz zacząć robić to zawodowo to wtedy może Ci się taki kurs przydać.
adr magazynowanie
Awatar użytkownika
CynamonkaZrodzynkiem
Extra Kobietka

Post autor: CynamonkaZrodzynkiem »

Wiem, że na chwile obecną jest duże zapotrzebowanie na ten zawód więc co Ci szkodzi spróbować jeśli to jest coś co Cię pasjonuje ;)
Amantium irae amoris integratio.
renata18

Post autor: renata18 »

CynamonkaZrodzynkiem pisze:Wiem, że na chwile obecną jest duże zapotrzebowanie na ten zawód więc co Ci szkodzi spróbować jeśli to jest coś co Cię pasjonuje ;)
Tak tylko teraz same kursy to nie wszystko. Podobno trzeba zdać specjalną aplikację fryzjerską
Lubicie przedłużać włosy w Krakowie? Czekam na opinie! :)
taradi98

Post autor: taradi98 »

A ja mam przyjaciółkę, która z wykształcenia i głównej pracy jest kierownikiem sklepu, jednak po obronie poszła do dwuletniego technikum fryzjerskiego - chciała po prostu poszerzyć swoją wiedzę z "hobbystycznego" interesowania się fryzjerstwem. I wiedzę posiadła tak dużą, że teraz myśli nad zmianą pracy ;) Dlatego myślę, że warto inwestować w swoją wiedzę na takich właśnie kursach i w szkołach. Przy wyborze jednak należy kierować się głównie ilością zajęć praktycznych :)
Georginaxxx89

Post autor: Georginaxxx89 »