Fotoodmładzanie

Rozmowy o urodzie, pielęgnacji twarzy,ciała, włosów, o zabiegach upiększających.
Jeżeli nie wiesz jaki kosmetyk wybrać lub zastanawiasz się jak się umalować na kolację z mężczyzną swoich marzeń - to pisz w tym dziale. Na pewno Ci pomożemy.
ODPOWIEDZ
gabisweet
Miła Kobietka

Fotoodmładzanie

Post autor: gabisweet »

Hej! Chciałabym rozpocząć wątek dot. fotoodmładzania. Czy macie jakieś doświadczenie? Korzystałyście z zabiegów odmładzających Waszą skórę i cerę? Jesteście zadowolone z efektów? Polecacie jakieś gabinety? Podzielcie się zarówno swoją wiedzą, jak i doświadczeniem oraz opiniami. ;-))
baba

Re: Fotoodmładzanie

Post autor: baba »

Ja osobiście nie mam doświadczenia, ale moja mama była na takim zabiegu w Yasumi epil. Efekty takiego zabiegu to przede wszystkim ładniejsza cera, mniejsze zmarszczki, no i wszelakie przebarwienia znikają. Ogólnie była zadowolona, także jak najbardziej poleca.
Derma-Clinic

Post autor: Derma-Clinic »

Witaj,

Fotoodmładzanie nie tylko poprawia wygląd skóry, ale również ją leczy. W sposób kompleksowy redukuje objawy starzenia się skóry: poprawia jej elastyczność, redukuje drobne zmarszczki, zmiany naczyniowe takie jak rozszerzone naczynka, „pajączki”, nadmierne rumieńce, trądzik różowaty, zaczerwienienia, oraz wszelkiego rodzaju zmiany pigmentowe: przebarwienia, piegi, plamy posłoneczne i starcze. Jest również pomocny w leczeniu trądziku młodzieńczego.

Więcej o zabiegu możesz przeczytać tutaj:
SPAM
Ostatnio zmieniony wt cze 25, 2013 2:40 pm przez Hadassa, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: SPAM
oliwwka
Jestem tu nowa :)

Post autor: oliwwka »

Fotoodmładzenie to kolejny zabieg, który naciąga na kasę a efektów nie ma!
bilety autokarowe krajowe zobacz stronę
gabisweet
Miła Kobietka

Post autor: gabisweet »

Serio nieskuteczne? Już sama nie wiem co myśleć, raz czytam pełne zachwytu opinie, a raz że to wcale nie działa...
Anadiya
Miła Kobietka

Post autor: Anadiya »