Firma
-
dominika10
- Extra Kobietka
Firma
Cześć, prowadzę od niedawna swoją własną firmę i w związku z tym potrzebuję profesjonalnego i rzetelnego biura, które pomoże mi sporządzić sprawozdania finansowe. Słyszałam dużo dobrych opinii o Ofi-Detal, podobno są w tym najlepsi. Co sądzicie? Znacie ich, korzystaliście kiedyś z ich pomocy?
- verla.west
- Jestem tu nowa :)
Re: Firma
Ja również prowadzę własną firmę. Dlatego też chciałabym zapytać Was w jaki sposób robicie prezentacje multimedialne dla klientów biznesowych? Zastanawiam się czy skorzystać z jakichś darmowych szablonów Power Point, zainwestować w profesjonalne czy może zapisać się na kurs Power Point? Nie znam się na tym, a bardzo chciałabym wykorzystywać prezentacje multimedialne w swojej pracy.
szablony Power Point
W takim razie zapisz sobie kontakt do windykacja-online.pl - uwierz mi, szybko przekonasz się, że nie każdy kontrahent płaci w terminie i w takiej sytuacji pomoc firmy windykacyjnej okazuje ię niezbędna. Zwłaszcza jeśli chcesz uniknąć zbędnych nerwów.
Zastanawiam się nad założeniem salonu barberskiego, od lat pracuję w branży i wiem jak się za to zabrać. Dlatego też poszukuję jakiegoś sprawdzonego serwisu do ostrzenia maszynek do strzyżenia.Zależy mi na tym, aby utrzymywać wysoką jakość u siebie w salonie.
Catering dietetyczny Włocławek
jak sobie radzicie z rozliczaniem pracowników? Naliczaniem nadgodzin? Koleżanka poleciła mi Przegląd płacowo-kadrowy, w ciągu roku mam aż 14 numerów tego magazynu, plus także wydania specjalne, można także zadawać pytania ekspertom
- emmerich.minnie
- Jestem tu nowa :)
Jedną z dostępnych i bardzo popularnych form prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce jest spółka z ograniczoną odpowiedzlanością. Jak założyć spółkę z o.o. i co warto wiedzieć przed jej założeniem?
jak założyć spółkę zoo