Czy mogę wykonać laserowe usuwanie rumienia?
- Misiaczeq78
- Miła Kobietka
Czy mogę wykonać laserowe usuwanie rumienia?
Cześć dziewczyny. Może pytanie brzmi głupio, ale chodzi mi o miesiąc. Chciałabym laserowo usunąć rumień i chciałam zapytac, czy już mogę, bo słyszałam, ze latem nie mozna.
Re: Czy mogę wykonać laserowe usuwanie rumienia?
To jest kwestia słońca, przebarwień ito. Jelsi jescze gdzies wyjezdzasz we wrzensiu to poczekja chwilę. Ale generalnie juz jesienią bez problemu można. Musi wykonać kilka zabiegów wiec jesień/ zima to idealny czas, a spokojnie mozesz użyć filtu jakby co.
Ogolnie po laserze chyba przez 6 tygodni nie mozesz tego miejsca wystawiac na dzialanie promieni slonecznych...
.. bo w oczach tkwi siła duszy...
Wszystko Ci lekarz wytlumaczy, albo poczytaj artykuły z zaufanych źródeł, żeby nie być cłakowicie zielona
- Misiaczeq78
- Miła Kobietka
a masz coś fajnego do poczytania? Znacie kliniki w Krakowie, bo tu studiuję
Możesz poczytac tego bloga vesuna .pl/blog/laseroterapia/jaka-depilacja-laserowa-jest-najskuteczniejsza/
A ja polecam zgłosić się do klinki Państwa Bieńkowskich. Tam są prawdziwi specjaliści, na pewno będą w stanie pomóc ( o ile nie będzie przeciwwskazań medycznych). Mojej mamie pomogli z cerą naczynkową, z którą borykała się przez lata. Mają najnowszy sprzęt do tego bardzo mili i fachowi specjaliści.
ja zawsze polecam vesunę w krakowie, bo pracuja tam dobre lekarki, a dodtakowo zawsze widze efekty zabiegów. Są same plusy.
Latem też można, po prostu chodzi o to żeby nie przebywać na słońcu (unikać słońca)
Coś dla kobiet
-
paulina878
- Jestem tu nowa :)
Dokładnie, tak jak wyżej - chodzi o to, żeby się nie opalać po zabiegu i regularnie stosować krem z wysokim filtrem UV (min. 50)
http://www.nowaestetyka.pl
Idź do dermatologa. On Ci powinien powiedzieć coś sprawdzonego na ten temat.
Metoda Fed - Fedmed.com.pl