Strona główna forum Ona i On Seks i antykoncepcja

Życie seksualne kobiet w Polsce - ankieta

Rozmowy o seksie i seksualności,o naszych pragnieniach, fantazjach erotycznych. Jak zabezpieczyć się przed niechcianą ciążą? Te i inne tematy związane z seksem i antykoncepcją poruszamy tutaj.

Życie seksualne kobiet w Polsce - ankieta

Postprzez Kuba » 1 gru 2013, o 16:07

Witam serdecznie,

mam na imię Jakub i jestem studentem 5 roku na instytucie Biologii i rozwoju człowieka na UAM w Poznaniu. Moim tematem pracy magisterskiej jest wpływ stanu zdrowia na decyzje związane z prokreacją. Poniżej zamieszczam link do ankiety, która potrzebna jest aby uzyskać dane, na których będę mógł oprzeć swoją pracę. Wierzę, że wszystkie kobiety na tym forum są pomocne i poświęcą 10 min na wypełnienie mojej ankiety.

http://www.interankiety.pl/interankieta ... 908fe1.xml

Z góry bardzo dziękuję za wypełnienie i życzę miłego dnia :)

Pozdrawiam,
Kuba :)

P.S. Ankieta nie jest żartem dlatego proszę podejść do niej rzetelnie, mimo że niektóre pytania mogą krępować.
Kuba
Jestem tu nowa :)

Re: Życie seksualne kobiet w Polsce - ankieta

Postprzez Culagula » 8 gru 2013, o 16:00

Wiesz co, zajrzałam do twojej ankiety i jak zobaczyłam pytania to odechciało mi się ją wypelniać..... sorry.
No wkurzyły mnie te pytania....
Nieee..... sorry ale ja Ci nie pomogę.
Obrazek Obrazek
Culagula
Super Gaduła

Postprzez Adidasowa » 12 gru 2013, o 13:07

A ja wypełniłam ankietę, lubię ankiety :D
`Po prostu to czuje - pasujesz...
`Lubimy jak poruszasz tym co mama w genach dała...

Obrazek
Adidasowa
Kobietka Expert

Postprzez Culagula » 13 gru 2013, o 10:09

Ja kiedyś też lubiłam ankiety ale jak widzę pytania o stan majątkowy, czy i ile mam samochodów, czy mam komputer i tego typu podobne pytania to mówię, że gó..o ich to obchodzi bo to według mnie nijak się ma do tematu. A ostatnio w coraz więcej ankietach są takie pytania i ich wcale nie wypelniam.
Obrazek Obrazek
Culagula
Super Gaduła