Zamówienie internetowe

Życiowy dział, nasze sprawy i problemy dnia codziennego.

Zamówienie internetowe

Postprzez anka009 » 17 cze 2016, o 20:32

Cześć.Potrzebuje pomocy w pewnej kwestii.Otóż zamówiłam ostatnio bluzkę w jednych ze sklepów internetowych.Zamówienie było z obowiązkiem zapłaty.Nieodebralam jednak tej przesyłki.Wrócila do sklepu do Warszawy.I teraz bombardują mnie telefonami i SMS ze proszą o kontakt w sprawie nieodebranej przesyłki.Moje pytanie brzmi czy mogę ignorowac te telefony czy bede musiała jednak odebrać i sie wytłumaczyć? Proszę o pomoc
anka009
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 1
Dołączył(a): 17 cze 2016, o 20:27

Re: Zamówienie internetowe

Postprzez Hadassa » 17 cze 2016, o 21:32

W sensie pobranie to bylo?
Dobrze by bylo odebrac i choc powiedziec ze sie zrezygnowalo

.. bo w oczach tkwi siła duszy...
Avatar użytkownika
Hadassa
Moderatorka
 
Posty: 22168
Dołączył(a): 14 mar 2013, o 11:43

Re: Zamówienie internetowe

Postprzez kusicielka » 21 cze 2016, o 20:54

Chcą cie obciążyć kosztami ;)
Avatar użytkownika
kusicielka
Extra Kobietka
 
Posty: 306
Dołączył(a): 11 mar 2013, o 17:05

Re: Zamówienie internetowe

Postprzez Woli » 6 lip 2016, o 18:29

kusicielka napisał(a):Chcą cie obciążyć kosztami ;)


I bardzo słusznie. Zawarta przez Internet umowa kupna - sprzedaży jest wiążąca. Jak się coś zamawia, to trzeba odebrać i zapłacić.
Woli
Fajna Kobietka
 
Posty: 122
Dołączył(a): 10 wrz 2015, o 17:28

Re: Zamówienie internetowe

Postprzez adas1995 » 29 sty 2017, o 17:13

Myśle , że z twojej strony to nie w porządku, sprzedawca stara się wyjaśnić sytuację , więc wypada chociaż powiedzieć ,że juz nie jesteś zainteresowana.
adas1995
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 2
Dołączył(a): 29 sty 2017, o 17:05

Re: Zamówienie internetowe

Postprzez Jaśmin » 29 sty 2017, o 21:56

Powinnaś odebrać i rozwiązać sprawę do końca... Skoro kupiłaś to wypadałoby odebrać i zapłacić. Jeśli bluzki nie chciałaś to mogłaś ją przecież zwrócić.

y tallo corazones a navaja en un torso desnudo de un naranjo
Obrazek
Avatar użytkownika
Jaśmin
Gadatliwa Kobietka
 
Posty: 743
Dołączył(a): 29 gru 2016, o 00:55
Lokalizacja: Hiszpania

Re: Zamówienie internetowe

Postprzez BlackWolf » 2 lut 2017, o 13:51

Ludzie sami sobie biedy robią.
Trzeba było odebrać i powiedzieć, że zrezygnowałaś. Przyjąć bulwers sprzedawcy i dogadać o zwrocie kosztu wysyłki (to są groszowe sprawy).

Nie szukam bajek w życiu moim.
Bajki są okrutne...

Obrazek
Avatar użytkownika
BlackWolf
Moderatorka
 
Posty: 2891
Dołączył(a): 13 mar 2015, o 20:52

Re: Zamówienie internetowe

Postprzez Arbuuga » 9 lut 2017, o 09:38

Sama jakbym prowadziła sklep to bym nie odpuściła. Nie można tak postępować. Może oni po prostu dzwonią żeby wyjaśnić sprawę.

Arbuuga
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 6
Dołączył(a): 9 lut 2017, o 09:33

Re: Zamówienie internetowe

Postprzez teremka » 5 kwi 2017, o 14:40

Jesteś nieodpowiedzialną osobą skoro tak postąpiłaś.Należało odebrać telefon,wyjaśnić sprawę do końca,ewentualnie poczuwać się do winy,by ponieść koszty przesyłki. Firma w której zamówiłaś towar wywiązała się z umowy i wysłała przesyłkę zgodnie z zamówieniem.Trzeba ponosić konsekwencje swoich nieodpowiedzialnych decyzji.
Avatar użytkownika
teremka
Miła Kobietka
 
Posty: 29
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 12:02
Lokalizacja: Warszawa
Pani Reklama


Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot]