Leticia napisał(a):Basiu, a powiedz, skąd taka nazwa sklepu i czy ta "natura" ma jakieś pokrycie w rzeczywistości? Czym oferta Twojego sklepu wyróżnia się wśród innych "bieliźnianych"?
krokusss napisał(a):Moja droga,
na początek zrób sobie dobry plan. Wypisz wszystkie zadania, jakie musisz wykonać. Zastanów się, ile jesteś w stanie zrobić sama, a co ewentualnie możesz komuś zlecić.
Pamiętaj, że sklep nie stanie się mega popularny w miesiąc. To na prawdę wymaga dużo czasu.
Moim zdaniem powinnaś zacząć od takich kroków:
1. Opisanie, kto jest Twoją grupą docelową (szczegółowo, np. kobiety w wieku ..., pracujące, posiadające dzieci, samotne / mężatki z dziećmi itp.) To bardzo ważne, bo z doświaczenia wiem, zę oferta kierowana do WSZYSTKICH jest ofertą do niczego;/
2. Pomyśl, jak działają takie osoby w sieci. Jakie strony przeglądają, ile czasu mają dla siebie, jakie mają problemy itp.
3. Spisz sobie miejsca w sieci, gdzie powinnać zaistnieć ze swoją ofertą (np. fora internetowe dla kobiet, blogi - konkretnie wybierz te blogi).
4. Pomyśl, jak możesz poprawić swój sklep, aby Twoja grupa docelowa czuła się w nim dobrze, na pierwszy rzut oka znajdowała to, co chce.
5. Zacznij działać: FB, własny blog.
6. W Internecie jest też wiele katalogów sklepów internetowych, do których możesz dodać swoją stronę. Zrób to już dziś
Oj, jest tego naprawdę dużo, ale wierzę w Ciebie
Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot], otorusadwo