Świece rzeźbione

Lubisz jeździć konno, szydełkować, a może grasz w piłkę ręczną? Te i inne tematy o naszych zainteresowaniach piszemy właśnie tutaj.

Świece rzeźbione

Postprzez paulaamorek » 21 maja 2015, o 16:40

Witam drogie Pani jestem matka wychowującą małego synka ,mam "mnóstwo" hehe wolnego czasu ,małym zajmują sie dziadkowie- jest ich pępkiem świata , znalazłam w internecie pewien artykuł o Produkcji Swiec rzezbionych - z racji tego że jestem po szkole plastycznej bardzo mi sie ten pomysł spodobał - drążyłam temat , dzwoniłam ,pisałam i wydaje sie byc to całkiem ciekawym zainteresowaniem przy wolnym czasie .Od pewnej firmy zakupiłam topielnik i inne rzeczy do wykonywania tych świec i własnie na nie czekam , myśle ze w poniedziałek otrzymam wszystko i bede mogła zacząć sie bawić w swój własny zakład artystyczny , naoglądałam sie mnóstwo filmików na youtubie i tak sie wkręciłam ze mój kochany mąż zasponsorował mi całe to przedsięwzięcie, czy może któraś z was robiła kiedyś takie świece - może wiecie gdzie je sprzedawac ( oprucz allegro,internetu i znajomych nic nie przychodzi mi do głowy ) możę galerie handlowe - sklepy z pamiątkami ???hmmm mam nadzieję ze podołam - jak wykonam pierwsze świece to sie pochwalę - może bedziecie chętne do zakupu heheh .Jak cos to piszcie każda dobra rada jest na wage złota .Pozdrawiam wszystkie Panie Biznesu .
paulaamorek
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 1
Dołączył(a): 21 maja 2015, o 16:35

Re: mój mały świat

Postprzez BlackWolf » 21 maja 2015, o 17:04

Paulamorek bardzo ciekawe jest to o czym napisałaś.
Gratuluję pomysłu przede wszystkim i męża, który też przyczynił się do Twojego biznesu.
Z chęcią zobaczymy Twoje dzieła.

Tego typu rzeczy są też sprzedawane na ryneczkach a wiadomo, że przez rynek przewija się więcej kupujących niż przez punkty w galeriach. Widziałam coś takiego w kwiaciarniach -też.
Myślę, że od internetu jest najłatwiej zacząć.

Powodzenia w realizacji planów. ;)