Chora sytuacja...

Piszemy tutaj o pracy, bądź też jej braku. Finanse, kobiecy biznes.

Chora sytuacja...

Postprzez Misqa123 » 2 lip 2016, o 02:17

Witam Kobietki,
Piszę do Was, bo potrzebuję się wygadać, ale i też prosić o radę, bo totalnie nie wiem, co robić w tej sytuacji. Niedawno skończyłam medyczną szkołę policealną, z wykształcenia jestem technikiem radiologiem. Bardzo ciężko w moim mieście o pracę w moim zawodzie niestety, jestem również zarejestrowana w UP, bo liczyłam na jakąś pomoc z ich strony, ale niestety...więc cały czas szukałam pracy na własną rękę. W końcu udało mi się znaleźć, jest to praca w gabinecie stomatologicznym, gdzie mają również swoją pracownię rtg. Poszłam tam na rozmowę kwalifikacyjną i Pani doktor oznajmiła mi, że mogłabym tam pracować jako technik radiolog, ale i również przyuczać się jako asystentka, przystałam na tą propozycję, więc Pani doktor dała mi szansę i powiedziała, żebym w takim razie przyszła na próbę. Oczywiście przyszłam, po 2 dniach przepracowanych stwierdziła, że jest mną zainteresowana i że jak najszybciej złoży wniosek do UP odnośnie mojego stażu, ale niestety zaczęło się to coraz bardziej przeciągać...a bo tutaj jej się jakieś szkolenie trafiło i musiała wyjechać i nie miała czasu tego zrobić, a to coś tam. No i tak już prawie cały miesiąc przepracowałam...i w zasadzie nie wiedziałam co dalej ze mną będzie, w tym czasie zostawałam nawet po 10, 12 godz w pracy, któregoś dnia przyszłam w sobotę, raz nawet zastępowałam kolegę i musiałam sama asystować i robić zdjęcia rtg pacjentom i Pani doktor była naprawdę ze mnie zadowolona, asystentka, która tam pracuje również mnie chwaliła.