szybka sprzedaż auta

Nie ma kobiety która nie lubiła by zakupów. Znalazłaś promocję którą chciała by się podzielić?

szybka sprzedaż auta

Postprzez marianna k. » 14 gru 2012, o 19:30

macie jakiś pomysł, jak szybko spieniężyć auto? kasa naprawdę jest mi potrzebna, a to pierwsza rzecz, jaką mogę sprzedać
marianna k.
Miła Kobietka
 
Posty: 40
Dołączył(a): 13 lis 2012, o 14:46

Re: szybka sprzedaż auta

Postprzez cynober » 15 gru 2012, o 11:54

ja nie mam głowy do takich rzeczy, nie znam się na autach ich stanie technicznym, a co dopiero mówić tu o wycenie i sprzedaży, więc doszłam do wniosku, że każdy potencjalny klient pewnie by mnie oszukał i zdecydowałam się na sprzedaż auta w skupie, firma nazywa się Selcar selcar.pl, skupem zajmują się od 20lat, więc wiedziałam, że są profesjonalistami i na pewno mnie nie oszukają :) przyjechali, wycenili, załatwili wszystkie formalności a ja dostałam natychmiast pieniądze za swoje auto - następnym razem też im sprzedam auto :D
cynober
 

Re: szybka sprzedaż auta

Postprzez marianna k. » 15 gru 2012, o 14:39

ooo, muszę tam zadzwonić
wielkie dzięki, dlatgeo lubię to forum :D
marianna k.
Miła Kobietka
 
Posty: 40
Dołączył(a): 13 lis 2012, o 14:46

Re: szybka sprzedaż auta

Postprzez bettti86 » 17 gru 2012, o 11:41

jedyne co mi przychodzi na myśl, to komis samochody, ale jak wystawisz za dobrą cenę na allegro to tez może szybko pójdzie, może ktoś będzie potrzebował np. części na szybko i kupi twoje auto ;)
bettti86
Extra Kobietka
 
Posty: 484
Dołączył(a): 4 gru 2012, o 12:11

Re: szybka sprzedaż auta

Postprzez Zorka » 17 gru 2012, o 13:17

Ja sprzedawałam samochód tylko przez ogłoszenia, tzn. dodałam ogłoszenie w różnych serwisach, ale z pominięciem allegro - zawsze to taniej. Udało mi się sprzedać przez ogłoszenia sprzedajemy.pl - i chyba najwiecej zapytań miałam właśnie stamtąd.
Zorka
 

Re: szybka sprzedaż auta

Postprzez Adix257 » 23 gru 2012, o 16:44

Witam serdecznie.